Gå til innhold

Hjemmetrening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden september har jeg trent på treningsstudio, men i og med at jeg er student og har leilighet og mange andre ting og betale, har jeg ikke lenger økonomien til å trene der mer. Men jeg vil forsatt få en fastere og slankere kropp.

På de månedene jeg har gått der ser jeg ikke mye forkjell. Mitt mål er å ha tydelige forskjeller til sommeren. Jeg vil at folk skal gå forbi meg og tenke "Wow for en fin kropp!" det hjelper jo mye på selvtillitten å få høre det. Jeg er 17 år, veier 72 kg og er 168 cm. Jeg er ikke synlig overvektig, men man ser at jeg har en del fett her og der som hadde gjort en stor forskjell om det var borte. Det jeg er mest missfornøyd med på kroppen min er armene og magen. Jeg vil være slank men ha litt markerte muskler. Når jeg strammer magen kjenner jeg at jeg har en del muskler, men likevel ser jeg blubben og oppblåst ut. Armene mine er ganske så slappe og man ser at jeg har en del løshud. Bena mine ser egentlig ganske trente ut, i og med at jeg gikk på fotball siden jeg var 6 til jeg var 15, men de er så korte, så de ser på en måte litt feite ut, i tillegg til at jeg har en del cellulitter på baksiden av lårne, under rumpa.

Jeg bruker å gå en tur med hunden min hver dag på runt 20 min. I tillegg til det tar jeg 3x10 situps og 2x20 knebøy før jeg legger meg.

Men jeg trenger flere øvelser. Jeg vil som sagt ha strammere armer, men jeg har senebetendelse i håndleddet så det gjør veldig vondt om jeg blant annet tar armhevinger.

Så, er det noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å få en strammere kropp?

Anonym poster: fae83ce691ccf47192deb774d1e963a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha strammere kropp må du ned i fettprosent. Styrketrening, masse proteiner, et moderat kaloriunderskudd + litt kardio.

Anonym poster: 8ab7fd600aa36248381083448c9c58e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...