Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Det å si til noen at de har et fint smil, er det et uskyldig kompliment? Det er en gutt som jeg tror jeg har noe på gang med, men i går da min venninne (en bekjent av ham) og hennes venninner hadde truffet ham tilfeldig etter at de hadde vært på samme arrangement, sa han til samtlige at de hadde så fine smil. Jeg ser jo selv at jeg virker ekstremt sjalu, men jeg vet at både venninnen min og flere av hennes venninner også gjerne vil ha ham på kroken. Jeg regner med at sjalusien ved sånne små bagateller vil roe seg dersom vi faktisk blir et par. Når vi møtes, overøser han meg med komplimenter (vakker, sexy, digg...), beføler meg og er generelt veldig god. Har jeg grunn til å føle meg spesiell i hans øyne, og slutte å bekymre meg over slike småting?
Gjest kinkylita Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Jeg ville sett på det som uskyldig kompliment. Han bruker sterkere ord når han komplimenter deg, og det er det jeg ville ha fokusert på. De aller fleste har et fint smil, men ikke alle er sexy, vakker og digg
Gjest Marie Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Jeg ville sett på det som uskyldig kompliment. Han bruker sterkere ord når han komplimenter deg, og det er det jeg ville ha fokusert på. De aller fleste har et fint smil, men ikke alle er sexy, vakker og digg Skriver under på den! Jeg er riktignok ikke mann, men "fint smil" kan jeg finne på å si til en helt totalt ukjent jeg sitter overfor på trikken feks. Har heller ikke opplevd at menn går og slenger komplimenter som "sexy" og "vakker" hvis de ikke legger noe i det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå