Gå til innhold

Familien min hater eksen, jeg ønsker han tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien hater eksen min etter bruddet siden usikkerheten hans har gitt meg 2 mnd med totalt mørke og deprisjon. Nå i det siste har vi hatt en del kontakt igjen, men han sier han er redd for å såre meg på nytt, og redd for å "hoppe" på noe tog.. Jeg ønsker han så gjerne tilbake, mer enn noe annet.. Men vet ikke hvordan jeg skal handle. Føler situasjonen med familien min gjør ting vanskeligere. De mener han har sviktet, og ødelagt meg, og de hater han.. Jeg vil bare alt skal være som før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør på familien din, de vil bare ditt beste.

Anonym poster: 85f2a42adf0f959982cd44f7f76318b6

Gjest kinkylita
Skrevet

Jeg syns familien din overreagerer litt med å hate han. En ting er at usikkerheten hans har ført til en depresjon til deg, men er det noe han kan klandres for? Han kunne sikkert ikke noe for usikkerheten sin, like lite som du kunne noe for å havne i depresjonen.

Ikke bry deg om hva familien din mener. Det er lett å mislike en person som har såret en som står en nærmest, uten å se at det kan ligge forskjellige grunner til det bak.

Skrevet

Har de en ordentlig grunn for å mislike han. Er han alkoholiker, denger deg, bryter deg ned psykisk, osv?

Skrevet (endret)

Jeg lurer også på hva han har gjort som har ført til at familien din hater han. Hvis din kjærlighetssorg er grunnen til at de hater han, så synes jeg det er underlig. De kan ha medlidenhet med deg, men kan de hate han fordi han brøt med deg? Det må da være noe mer som ligger bak hatet?

Endret av Havbris
Skrevet

Hør på familien din, de vil bare ditt beste.

Anonym poster: 85f2a42adf0f959982cd44f7f76318b6

Hvordan vet du det? Og selv om intensjonene kan være gode er det ingen garanti for at resultatet er godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...