Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man skriver/komuniseree med flere på disse nettstedene, og flere spør om vi skal møtes "in real" . Er det da ok å si ja til flere som spør ( ikke når man virkelig har begyn å "henge" sammen , men bare for å si hei å se hvem man skriver med..

Videoannonse
Annonse
Gjest SpaceBaby
Skrevet

De eneste spillereglene jeg kjenner fra Møteplassen er at alle damer må kalle seg for "soltrall" eller lignende, trene 9 dager i uka og skrive drittkjedelige profiler.

Forøvrig vil jeg svare "ja" på det du spør om. Man blir ikke eksklusiv på flekken med noen man har truffet på nettet.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

De eneste spillereglene jeg kjenner fra Møteplassen er at alle damer må kalle seg for "soltrall" eller lignende, trene 9 dager i uka og skrive drittkjedelige profiler.

Forøvrig vil jeg svare "ja" på det du spør om. Man blir ikke eksklusiv på flekken med noen man har truffet på nettet.

Nå var du vel festlig :ler: . Da har du ikke sett meg og profilen min. Ikke heter jeg noe med sol, heller.

Skrevet

Selvsagt kan du avtae å møte flere! Ingenting gjelder før man har møttes i virkeligheten.

Deretter må du nesten bare følge din egen moral og magefølelse. Mange menn er "mye rundt", det er helt vanlig å date flere på en gang, selv etter at man har hatt sex.

Tegn på at fyren er seriøs:

- Dere sees ofte (han har ikke tid til å date andre)

- Han legger ned profilen sin (og klarer å takke nei til alle de andre spennende damene der inne)

Anonym poster: 09c566c77ed166893211eb56b6cc07b3

Gjest winston
Skrevet

Om det er greit for deg å avtale med fler, gjør du det.

Bare pass på at du ikke går i helt i surr:)

For meg blir det feil å ha kontakt med fler av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...