Gjest MrsL Skrevet 17. mars 2004 #21 Skrevet 17. mars 2004 Takk for svar :-) Jeg hadde lenge bestemt meg for nr. 1, men så fant jeg de to andre :oops: Jeg er vel ikke noe "porselensdukke." Jobber i barnehage og blir både skitten og svett Ikke er jeg noe pyntedukke heller, men liker å være damete når jeg har fri fra jobb. Litt rufsete i stil kanskje
Miss Marple Skrevet 17. mars 2004 #22 Skrevet 17. mars 2004 Da jeg giftet meg hadde jeg en frisyre tilsvarende nr. 1 (veldig klassisk brud), og var veldig fornøyd. Men hadde jeg hatt lengre hår hadde jeg nå i ettertid valgt nr 2. Den synes jeg er renere og enklere i stilen, men allikevel utrolig lekker!
Engel Skrevet 18. mars 2004 #24 Skrevet 18. mars 2004 Nr 3. Nr 2 er fryktelig standarfrisyre, ca annenhver brud med langt hår og slør har den srisyren eller en som er veldig lik. (sa frisøren min)
Gjest Seleena Skrevet 18. mars 2004 #25 Skrevet 18. mars 2004 Nummer en syns jeg var grusom. Så ut som ett kråkereir! :-) Nr 2 var finast !
Monimos Skrevet 18. mars 2004 #26 Skrevet 18. mars 2004 Jeg likte best nr. 1. Jeg har et ganske rufsete hår selv, og liker definitivt ikke strøkne, glatte og stramme frisyrer. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå