Gå til innhold

Rar kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går rett på sak. Jeg har en kollega som er ganske ny i jobben. Han er ganske kjekk.. hehe..

Vi har hatt en vakt sammen, og da virket han veldig sjenert. Vi hadde et øyeblikk hvor vi så hverandre i øynene kjempelenge, men så var det bare stille.

Nå er han så rar hver gang jeg møter på han! Vi jobber i en stor bedrift på forskjellige avdelinger, men hender vi møtes i gangene osv. Han hilser ikke før jeg sier noe, ser bare ned. I dag kom jeg gående, og han sto med en del andre. De lo og snakket, og han var helt med på notene, sa masse og lo med de andre.

Når jeg kom ble han helt stille, og bare virket.. "rar". De andre fortsatte der de slapp og inviterte meg i samtalen.

Hvorfor er han sånn?

Anonym poster: 057fe5461586531a74f9e94ea2e0bac5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He is in love ....

Anonym poster: 293ca6ac2f373175e68629d95a2c0b22

• Liker 2
Skrevet

He is in love ....

Anonym poster: 293ca6ac2f373175e68629d95a2c0b22

Han kan vel ikke være det etter bare 1 vakt sammen? Vi kjenner jo ikke hverandre. Jeg mener, jeg synes han er kjekk, og er litt nysgjerrig selv, men blir jo ikke helt satt ut.. hehe.. Jeg er litt fristet til å legge han til på facebook, men det blir kanskje teit?

Skrevet (endret)

Han kan vel ikke være det etter bare 1 vakt sammen? Vi kjenner jo ikke hverandre. Jeg mener, jeg synes han er kjekk, og er litt nysgjerrig selv, men blir jo ikke helt satt ut.. hehe.. Jeg er litt fristet til å legge han til på facebook, men det blir kanskje teit?

Gjør det :) Han liker deg tydeligvis!

Endret av Flyndrefanten
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...