Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med å finne bher som passer.. Er jeg på H&M f.eks finnes det bare bher beregnet på pupper opp til B! Dette er veldig irreterende, så nå spør jeg om hjelp: Hvor skal jeg finne Bher i 75D som ser BRA ut, og "funker" bra??? Og nå tenker jeg ikke akkurat på bestemor bher.... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex pleier å ha noen fine i Ella May sortimentet sitt, så jeg ville tatt en titt der.

Skrevet

Spar Kjøp pleier å ha Triumph sine i både D og DD og enda større.....

Skrevet

Cubus selger Triumph BH'er opp til E (og muligens større også), noen av dem er også ganske fine (ingen bestemor-BH, men de er ganske enkle, ikke særlig blonder og slikt, men jeg synes det er bra) og jeg synes de sitter veldig bra. Ellers har du undertøysforretninger, bor du i Oslo kan du prøve Steen & Strøm og Pikant Under på CCVest. Ella May synes jeg ikke de sitter bra, stroppene er for tynne og de egner seg rett og slett ikke for store bryster, selv om de er fine.

Skrevet

Gå inn på www.bravissimo.com

Det er en engelsk undertøysbutikk som har spesialisert seg på store størrelser. De har kjempemye fint! Jeg har selv store pupper og finner aldri noe som passer her hjemme. :kjempesinna:

Jeg bestiller kun fra Bravissimo, og er veldig fornøyd! :Nikke:

Hurra for Bravissimo!! :klappe:

Skrevet

jeg fant faktisk 70D op lindex så det fins større enn c der ute..

Skrevet

Lindex har nå i hvert fall DD - men ikke i alle modeller.

Skrevet

Har kjøpt F-cup på lindex også jeg, men det er noen år siden og modellen var helt rar så den er ikke noe å anbefale akkurat.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lindex har jo både Ella May, Triumph og Chantelle. Jeg liker veldig godt Chantelle - synes triunph sine kan bli litt spisse.. Men du må regne med å betale mere enn 149 kr for en bh som passer!

Skrevet

Jeg har hatt veldig store pupper og jeg stemmer for bravissimo, de har supre bher og super service.

Skrevet

Bravissimo er stedet!

Prøv toppene deres med innebygget bh også - helt fantastisk!! :-)

Figleaves er også en bra butikk og som alltid anbefaler jeg undertøysbutikken LaLina på St.hanshaugen i Oslo.

Der har de mye for store størrelser!! :wink:

Skrevet

Bali er også et godt merke, fåes på Underbart på Steen&Strøm

Skrevet
som alltid anbefaler jeg undertøysbutikken LaLina på St.hanshaugen i Oslo.  

Der har de mye for store størrelser!!  :wink:

Helt enig! Har nettopp vært der, og er kjempefornøyd.

Billig var det ikke, men skikkelig kvalitet og service.

Skikkelig proff og dyktig betjening.

Gikk inn med en plagsom 85DD som jeg sjelden finner behagelig og pen bh til. Kom ut igjen med en 75F og pene, behagelige bh-er!

De fleste som kommer dit, bruker i utgangspunktet feil bh-størrelde ifølge betjeningen.

Det skal visst bli nettbutikk etterhvert: www.lalina.no

Skrevet

Helt enig! Har nettopp vært der, og er kjempefornøyd.

Billig var det ikke, men skikkelig kvalitet og service.

Skikkelig proff og dyktig betjening.

Gikk inn med en plagsom 85DD som jeg sjelden finner behagelig og pen bh til. Kom ut igjen med en 75F og pene, behagelige bh-er!

De fleste som kommer dit, bruker i utgangspunktet feil bh-størrelde ifølge betjeningen.

Det skal visst bli nettbutikk etterhvert: www.lalina.no

Ikke sant!

Jeg opplevde himmelriket i den butikken - endelig bh som passet og duverden så mye penere alle klær sitter, så mye bedre holdning man får og så mye mindre man tenker på "vedhengene" sine når de er riktig pakket inn.. :-)

Så bra at de blir nettbutikk! Takk for tipset! :wink:

Skrevet

Tusen takk for alle svar!! Nå skal jeg på shopping gitt.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...