Gå til innhold

Hundefilmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til noen fine hundefilmer?

Ala eight below og Hachi: A dogs tale.

Både jeg og samboeren (og de to hundene våre) elsker å se på slike filmer innimellom. Vi har akkurat sitti å sett hachifilmen, og vi satt begge og stortuta på slutten (med hver vår hund som prøvde å trøste oss litt), og det samme skjer når vi ser på eight below også... Vet dere om flere nydelige hundefilmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah, du kan jo se Marly & Me ... Jeg hulkegriner av den hver eneste gang, men den er superfin! Ekstra glad i bikkja hver gang jeg har sett den :)

Skrevet

Stemmer, den har jeg jo også sett ja!

Flere :) ?

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Glem det, tolket HI feil.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

Den utrolige reisen. Det er en katt med og, men herregud som jeg griner av den

Skrevet

ah, den må jeg sjekke ut! husker at den kom ut mens jeg var liten, men tror aldri jeg så den :) takk!

Skrevet

Beverly hills chihuahua 1,2,3 :) Hundehotellet :) Alle Buddy filmene feks. spooky buddies, snow buddies valpene i alaska, valpene på skattejakt osv. :) Hachiko (utrolig rørende film denne her) Anbefales.

Skrevet

My Dog Skip er herlig og rørende.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Lassie, 101 dalmatinere,hunden charlie, beethoven filmene, Bingo, ulvehunden, lady og landstrykeren, scooby doo, todd og copper, "the plague dogs",

Skrevet

Åhhh Shadow(var det det han het, golden retriever?).. Herregud som jeg gråt av de filmene når jeg var mindre, nå takler jeg ikke å se sånne filmer engang.. Og det skulle liksom være en barnefilm? Med bikkjer som nesten dør? :sjokkert:

Det samme med Marley and Me, angrer for at jeg så den filmen for tårene spratt jo sidelengs på slutten:(

Skrevet

Benji-filmene?

Eller de filmene om den hunden som spiller basketball og amerikansk fotball (husker ikke navnet på den)

Skrevet (endret)

Åh, elsker den filmen!

En hundefilm jeg liker godt er btw Air Bud:) Så den når jeg var liten, og ble fort en favoritt.

Endret av Santflows
Skrevet

Benji-filmene?

Eller de filmene om den hunden som spiller basketball og amerikansk fotball (husker ikke navnet på den)

Mener du Air Bud? Handler ihvertfall om en hund som spiller basketball.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...