AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Har du opplevd å ha en sjef som er yngre enn deg? Hvilke tanker gjør du deg om det? Hadde du hvis du var sjef ansatt en som er eldre enn deg? Hvorfor, hvorfor ikke? Anonym poster: 06363f427a982b7bdf55e3e917a69471
Marionette Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 (endret) En gang i livet så vil jo sjefen være yngre enn deg! Du kan ikke forvente å ha en sjef som er eldre enn deg når du selv nærmer deg pensjonistalder.. Edit: for å svare på det du spør om: jeg gjør meg ingen tanker om det så lenge det er en bra sjef som takler arbeidsoppgavene sine og dersom jeg var sjef ville jeg ansatt en som var eldre enn meg så lenge vedkommende var kvalifisert for jobben Alder har ingenting å si! Endret 25. januar 2013 av EtraM 5
absinthia Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Jeg ansatte villig vekk folk som var eldre enn meg da jeg var sjef, det er kompetanse det kommer an på - ikke alder. Jeg er forresten mellomleder nå og har bare folk som er eldre enn meg under meg, men de har heller ikke forutsetninger til å gjøre den samme jobben som meg, fordi de ikke har utdanning til det.
MissStiles Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har best erfaringer med sjefer som er eldre enn meg. Ikke yngre. Synes ikke de to yngre sjefene mine har vært særlig gode ledere.
Gjest saya Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Oi, for meg ble tanken veldig rar... Men det er sikkert fordi jeg alltid har vært blant de yngste de stedene jeg har jobbet, og det har vært arbeidsplasser med flest godt voksne. Men ville ikke vært negativ til ung sjef altså
Katniss Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Bryr meg kun om de personlige egenskapene til sjefen.
Gjest Bud Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Ja, og da gjelder det å sette seg såpass i respekt at man selv blir konsulent og i praksis sjefen til sjefen Eller så må du rett og slett akseptere fakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå