Lille´s Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Er det noen som er drevne på strikking som vet om det hadde blitt fint å strikke en sommermodell av skappelgenseren i bomull? Takker for alle svar
Gjest Raptuza Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Ja. Men den vil bli meir flat og ikkje lodden. Spensten i ulla får du heller ikkje, så den kan lett bli segen. Eg ville ikkikkje tatt for tynne pinnar. Tjukkare typen bomullsgarn. Ellos har noko liknande i ulike pastellar , men av akryl.
Lille´s Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2013 Så hva slags garn burde jeg gå for? Og hvilken str på pinnene? Vil jo ikke ha en lodden genser til sommern, tenkte kanskje å strikke med kortere armer også
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har ikke så god greie på det å strikke med bomull, så jeg kan ikke anbefale deg noe garn. Jeg tror det er lurt å snakke med de som jobber i en garnbutikk, de vet sikkert hva slags bomullsgarn, og pinner som egner seg når det skal strikkes genser.
Steget Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Jeg ville heller funnet et mønster på en genser som er ment å strikkes i bomull. På garnstudio eller pickles feks.
Puserjenta Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Jeg ville heller funnet et mønster på en genser som er ment å strikkes i bomull. På garnstudio eller pickles feks. Tenkte det samme. Hva med denne http://www.pickles.no/god-karma-kameleongenser/ Pickles har mange fine gensere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå