Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg gjorde det slutt med min x, begynte jeg å holde på med en annen fyr. Vi hadde ikke sex, jeg ville vente med det for å se hvor forholdet vårt gikk. Vi likte hverandre godt og hadde det fint sammen. Vi holdt på i 1 og en halv mnd ca. Og jeg bestemte meg så da det ble ferie og vi reiste hvert vårt sted, at vi skulle ha det med en gang vi kom tilbake. En mnd senere. Da skulle jeg være klar til å ta det neste steget.

Men fikk vite nå at han hadde sex med en annen jente mens han var på ferie hjemme. Mitt spm er da, kunne han virkelig like meg i det hele tatt da? Jeg trodde jeg var spesiell for han. Men han skylder på det at min usikkerhet og overanalysering fikk han til å ha sex med hun andre(jeg er fæl med å overanalysere samt usikker). Han ville ikke gi slipp på sjangsen for å se om det ville bli noe mer med henne.

Han sier også at om vi avslutter denne «greia» vår nå så vil alt bare vært bortkastet tid, med mindre vi har sex.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette.

Har jeg noen sinne vært noe spesiell for han da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uuups, tittelen skulle være "han hadde sex med noen andre"

Skrevet (endret)

Etter at jeg gjorde det slutt med min x, begynte jeg å holde på med en annen fyr. Vi hadde ikke sex, jeg ville vente med det for å se hvor forholdet vårt gikk. Vi likte hverandre godt og hadde det fint sammen. Vi holdt på i 1 og en halv mnd ca. Og jeg bestemte meg så da det ble ferie og vi reiste hvert vårt sted, at vi skulle ha det med en gang vi kom tilbake. En mnd senere. Da skulle jeg være klar til å ta det neste steget.

Men fikk vite nå at han hadde sex med en annen jente mens han var på ferie hjemme. Mitt spm er da, kunne han virkelig like meg i det hele tatt da? Jeg trodde jeg var spesiell for han. Men han skylder på det at min usikkerhet og overanalysering fikk han til å ha sex med hun andre(jeg er fæl med å overanalysere samt usikker). Han ville ikke gi slipp på sjangsen for å se om det ville bli noe mer med henne.

Han sier også at om vi avslutter denne «greia» vår nå så vil alt bare vært bortkastet tid, med mindre vi har sex.

Eeeh..

For en dust , han bruker deg jo bare. Nei , han her bør du ikke brukemer tid på. Han spiller på følelsene dine.

Hadde han ment alvor , hadde han ikke sjekket om det funket med en annen jente. Og det å si at all den tiden her var bortkastet , om dere ike har sex , er jo for at du skal få dårlig samvittighet , og ha sex med han.

Nei , han her er ikke god, hold deg unna han ;)

Endret av kulu-kulu
  • Liker 7
Gjest LineaAlba
Skrevet

Bortkastet hvis dere ikke har sex? Ikke bry deg om hva han mener. Hvis du ligger med ham vil du bare angre deg. Tenk på ditt eget beste.

• Liker 4
Skrevet

Dette høres helt bak mål ut. Ikke en det er vits å bruke tid på.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror virkelig du vet svaret her selv, ikke gjør deg selv dum med vilje! Hold deg unna og be han dra til helvete :)

Anonym poster: e367f20c34144eab7be029209e6e7624

• Liker 2
Skrevet

hvor gamle et dere? virker som et latterlig forsøk på å få utbytte for det han mener å ha "investert" i deg.

• Liker 3
Skrevet

Vi er nå i 20årene begge to. Ja, det er akkurat det det virker som : / Uff, nei jeg er glad for at jeg ikke tok det steget med han, han er virkelig en stor dust som bare bryr seg om seg selv.

Skrevet

virka veldig typisk gutt rundt 20 med behov for å "ligge rundt"

• Liker 2
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Hadde jeg fått servert en slik kommentar hadde jeg vært rask til å avslutte det tror jeg. Eller, rettere sagt, jeg vet jeg ville avsluttet det. Synd å si det TS, men han her virker som en idiot som kun er ute etter en ting...

• Liker 3
Skrevet

Det verste er at han sa at han ikke var sånn. Han virket så ærlig og jordnær. Da han sa at han hadde hatt sex med en annen jente ble jeg så overrasket, det var som om jeg ikke fikk puste, pulsen økte og jeg ble helt svimmel. Jeg hadde lyst til å gråte, men holdt maska.

Nå har jeg hele tiden sagt at sex er veldig viktig for meg, jeg har det ikke med hvem som helst. Og jeg er egentlig litt vanskelig å ha med å gjøre, jeg var superusikker.. det var derfor han mente at han kunne ha sex med hun andre, for han trodde jeg kanskje ikke kom til å ha sex med han uansett. Så derfor gav han dem en sjanse.

Greia med han er at han ikke kunn er ute etter sex, han har sex kun med de han er interessert i. Han er ingen player, han er 25 og har hatt sex med under 15 stk.

Så kanskje det er min skyld, jeg gjorde han alt for usikker på meg... tok heller ikke så mye kontakt i ferien..

Skrevet

Han der er nok bare ute etter musa di. Med engang han har fått sitt forsvinner han nok.

Om han virkelig ville ha satsa på deg, så hadde han ikke ligget med hun andre.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Btw, usikkerhet og overanalysering er en sikker måte i drive meg i armene på en annen kvinne.

• Liker 2
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Selvsagt kan han like deg selv om han har hatt sex med noen andre. For menn kan sex bare være sex og ikke noe mer.

• Liker 1
Skrevet

Sex er ikke nødvendigvis noe en mann legger følelser i.

Dette kan de jo gjøre med hvem som helst!

Mulig den andre jenta er penere, at det var derfor han valgte å satse på hu.

Ikke vet jeg.

Skrevet

Selvsagt kan han like deg selv om han har hatt sex med noen andre. For menn kan sex bare være sex og ikke noe mer.

Så skal jeg bare glemme at han hadde sex med noen andre da og satse på at det var følelsesløs sex, å at jeg er the one liksom?
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Så skal jeg bare glemme at han hadde sex med noen andre da og satse på at det var følelsesløs sex, å at jeg er the one liksom?

Det er en mulighet, ja, men hvordan du velger å reagere på det er så klart helt opp til deg selv. For min egen del kunne jeg ihvertfall godt ha ligget med andre enn hun som er "the one", dersom det var greit for henne.

Skrevet

de

Sex er ikke nødvendigvis noe en mann legger følelser i.

Dette kan de jo gjøre med hvem som helst!

Mulig den andre jenta er penere, at det var derfor han valgte å satse på hu.

Ikke vet jeg.

Tror ikke det hadde noe å gjøre med at hun var penere
Skrevet

Det verste er at han sa at han ikke var sånn. Han virket så ærlig og jordnær. Da han sa at han hadde hatt sex med en annen jente ble jeg så overrasket, det var som om jeg ikke fikk puste, pulsen økte og jeg ble helt svimmel. Jeg hadde lyst til å gråte, men holdt maska.

Nå har jeg hele tiden sagt at sex er veldig viktig for meg, jeg har det ikke med hvem som helst. Og jeg er egentlig litt vanskelig å ha med å gjøre, jeg var superusikker.. det var derfor han mente at han kunne ha sex med hun andre, for han trodde jeg kanskje ikke kom til å ha sex med han uansett. Så derfor gav han dem en sjanse.

Greia med han er at han ikke kunn er ute etter sex, han har sex kun med de han er interessert i. Han er ingen player, han er 25 og har hatt sex med under 15 stk.

Så kanskje det er min skyld, jeg gjorde han alt for usikker på meg... tok heller ikke så mye kontakt i ferien..

Det sier dem alle! Og de som sier dette er de værste. En fyr som ikke har en slik tankegang vil ikke engang nevne det, det er jo ikke i hans tanker.

Der avslørte han seg igjen, han sier jo rett ut at han vil ha deg for sex. Du hører bare det du vil høre.

Hadde han ikke vært ute etter kun sex, så hadde han fortsatt ventet på deg.

Han kan fortsatt være player (han ER player). Enten lyver han på antallet, eller så har han nylig startet på denne karriere veien, eller har han kanskje hatt et langvarig forhold i mellom, som har betydd mye for han - det skjer det og for enkelte playere.

Hvis du skal drive slik å unnskylde han fordi du vet du kommer til å gå i fella uansett, så hopp bare i det med en gang, så slipper du å invistere mer følelser og tid i han. Da blr det bare værre for deg når han stikker.

Anonym poster: ca8fdaa403a746238cc90352b81fb4b2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...