Gå til innhold

Til alle slankerne her inne

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har i tidligere innlegg oppfordret folk til å lære seg noe om grunnleggende ernæring og om hvordan div.slankekurer virker på kroppen.En venninne av meg har nettopp kjøpt boka til Maria Thommesen (ernæringsfysiologen kjent fra dagbladet), "7 slankekurer som virker".Bladde igjennom boka, og den virker veldig bra og informativ, og er skrevet av en nøytral fagperson, ikke noen som forsøker å selge et slankekonsept.Tror denne kan være fin for de her inne som prøver å finne frem blant jungelen av slankeprodukter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke forlag er den gitt ut på?

Gjest Anonymous
Skrevet

Pleier ikke sjekke sånt når jeg blar igjennom bøker:D Men iflg.nettbokhandelen norli.no er det kagge forlag eller no..

Klippet ut en liten beskrivelse fra norli i samme slengen:

7 slankekurer som garantert virker

Atkins, GI, Fedon Lindberg, Grete Roede, Fettdietten og andre slankekurer som garantert virker i én bok. Alle fordelene og ulempene, hvordan og hvorfor de virker, når de bør benyttes og når de ikke bør benyttes. Og ikke minst spesialkomponerte retter og menyer, alt rikt illustrert.

Boka er kortfattet, lettfattelig, men likevel grundig. Enkelte har allerede beskrevet den som en liten slankebibel. Uavhengig av om man skal gå kraftig ned i vekt over tid eller bare bråslanke seg for å passe inn i en kjole eller en dress, er dette boka.

Skrevet

Tips: Romanklubben har et innmeldingstilbud, der den boka av Thommesen er en av de 5 du kan velge som velkomstbok for 79 kr. Se på http://kampanje.romanklubben.no/default/de....asp?campaign=2

(NEI, jeg jobber ikke for dem, jeg er bare en av dem som har benytta seg av tilbudet. Og jeg skal melde meg rett ut igjen, så det så! *være slu utnytter*)

Gjest Anonymous
Skrevet

Åj! Dette er off topic da, men hva er romanklubben? Elsker å utnytte bokklubbene (som hevn for at bøkene er overpriset;), er med i 4 stk allerede.

Tilbyr romanklubben seriøs litteratur eller mer sånn Danielle Steel-greier? Ikke et vondt ord om kjærlighetsromaner altså, det er bare ikke min greie:)

Vær obs på at du ofte må binde deg til medlemsskap i et år før du kan melde deg ut.Dette er som regel ikke noe problem, så lenge du avbestiller bøkene i tide hver måned..

Som en bonus ser det ut som om absolutt alle norske bokklubber gir ut jamie olivers kokekøker i gratisk ekstragave..(har 3 eks.av akkurat samme bok hjemme nå..)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fant egentlig infoen om klubben jeg trengte i linken over:) Tror kanskje ikke selve klubben var min ting, men kan tipse om enda en bok som er med i tilbudet: Alt om fettforbrening av Fredrik Paulùn.Seriøs ernæringsbok fra en som kan sine ting.Har den hjemme et sted, pleide å være en av mange "bibler" for meg før i tiden..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...