Exotica Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Jeg var sammen med en fyr som behandlet meg helt utrolig bra. Han hjalp meg med alt og var der for meg når jeg trengte han. vi hadde det veldig bra sammen og han sa at han elsket meg men plutselig en dag sa han at vi ikke passer så godt sammen og han ikke ville være i forhold. To dager etter det ble han sammen med en annen dame (hun er ikke særlig attraktiv og eksen min er ganske overfladisk) Anyway fant gjennom venner at de har slått opp og to dager siden la han meg til på facebook. Vet ikke om jeg burde godta det eller ignorere. Vil selvfølgelig høre hans forklaring men de fleste sier at man ikke burde ta tilbake eksen uansett.. Hva hadde dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Jeg var sammen med en fyr som behandlet meg helt utrolig bra. Han hjalp meg med alt og var der for meg når jeg trengte han. vi hadde det veldig bra sammen og han sa at han elsket meg men plutselig en dag sa han at vi ikke passer så godt sammen og han ikke ville være i forhold. To dager etter det ble han sammen med en annen dame (hun er ikke særlig attraktiv og eksen min er ganske overfladisk) Anyway fant gjennom venner at de har slått opp og to dager siden la han meg til på facebook. Vet ikke om jeg burde godta det eller ignorere. Vil selvfølgelig høre hans forklaring men de fleste sier at man ikke burde ta tilbake eksen uansett.. Hva hadde dere gjort? Men hun var tydeligvis deilig nok til å dumpe deg for... Nei, la han gå videre. Hvis dere ikke passet sammen da, hvorfor skulle dere passe bedre sammen nå? Anonym poster: b58e95d5bd409f71f889b0b22a0505cc 4
Gjest Snuppa Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Jeg opplevde ala det samme og vi fant tilbake... Angrer ikke idag, men han har virkelig bevist for me at han angret på valge sitt og det var en måte å komme åver meg på. Men han fant fort ut det ikke var riktig og at jeg var ALT for han! Så noen ganger kan mennesker drite på drage å faktisk lære av det
Irja Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Nei. Hva skjer neste gang han plutselig blir lei av deg uten å gi det noen forklaring.. 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Nei det hadde jeg ikke giddet. Ja så nå er du bra nok? Når han plutselig har slått opp med hun igjen. Jeg hadde ikke godtatt og blitt andre valget. Anonym poster: e800386a67dce08092570887dcf0cb77 3
Strixvaria Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Move on, du er for god til å være noens andrevalg! 2
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Jeg var sammen med en fyr som behandlet meg helt utrolig bra. Han hjalp meg med alt og var der for meg når jeg trengte han. vi hadde det veldig bra sammen og han sa at han elsket meg men plutselig en dag sa han at vi ikke passer så godt sammen og han ikke ville være i forhold. To dager etter det ble han sammen med en annen dame (hun er ikke særlig attraktiv og eksen min er ganske overfladisk) Anyway fant gjennom venner at de har slått opp og to dager siden la han meg til på facebook. Vet ikke om jeg burde godta det eller ignorere. Vil selvfølgelig høre hans forklaring men de fleste sier at man ikke burde ta tilbake eksen uansett.. Hva hadde dere gjort? Hva er han egentlig? Snill, omtenksom, tilstede eller overfladisk og impulsiv? Tror ikke vi kan overlate til deg alene å karaktersette fyren. Inntil videre foreslår jeg at du konsentrerer deg om deg og ingen andre. 3
Havbris Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 Hva er han egentlig? Snill, omtenksom, tilstede eller overfladisk og impulsiv? Tror ikke vi kan overlate til deg alene å karaktersette fyren. Inntil videre foreslår jeg at du konsentrerer deg om deg og ingen andre. Dette lurte jeg også på. Underlig at en fyr som er snill, omtenksom og som stiller opp kan være overfladisk! 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Hva er han egentlig? Snill, omtenksom, tilstede eller overfladisk og impulsiv? Tror ikke vi kan overlate til deg alene å karaktersette fyren. Inntil videre foreslår jeg at du konsentrerer deg om deg og ingen andre. Dette lurte jeg også på. Underlig at en fyr som er snill, omtenksom og som stiller opp kan være overfladisk! Jeg tror - nå blir sikkert mange sure - at tråden er som mange andre tråder her på KG. En frustrert kvinner som føler altfor mye, føler seg urettferdig behandlet og har sittet litt for lenge og "analysert" litt for mye og dermed overbevist seg selv om at hun er et offer og dermed starter en tråd med inderlig håp om sympati, forståelse og medsøsterkjærlige klapp på skuldra, som i sum bekrefter hennes eget ståsted. Det er faktisk dette forumet i et nøtteskall, spesielt om man "blar i" Samliv og relasjoner Barn og familie Kjæledyr Med mange unntak. Og før noen svarer "du trenger ikke være her" så er det selvsagt korrekt. Som regel greit å unngå tråder jeg oppfatter som beskrevet ovenfor men noen ganger er det for fristende å buse inn, som Mannen (sjefen åff kårs) og plassere skapet . Endret 26. januar 2013 av Gorgonzola 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Hva får deg til å tro at han vil ha deg tilbakke? han bare addet deg på facebook. Han kan være venner med deg nå, siden han ikke er sammen med hun andre damen. Kanskje han bare vil være venn med deg for at hun skal se det, og gjøre henne sjalu. Ikke for å være slem, men jeg tror du leseer for mye inn i en venneforespørsel. Anonym poster: 158ac3656d1578bc94ae7ea17e676b73 1
Exotica Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 27. januar 2013 Fant ut at han ble tvunget av familien til å gifte seg med henne.... Takk for svar folkens.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #12 Skrevet 27. januar 2013 Fant ut at han ble tvunget av familien til å gifte seg med henne.... Takk for svar folkens. Å så han er gift nå? Noe mer du har utelatt? Anonym poster: 3a3c8f471ab9d2fd7516d6393bb9bc58
Exotica Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 28. januar 2013 Å så han er gift nå? Noe mer du har utelatt? Anonym poster: 3a3c8f471ab9d2fd7516d6393bb9bc58 Det er vel han som har utelatt det? Han sa at familiene deres hadde avtalt ekteskap før han møtte meg så han ville prøve å få det til å funke med henne ut av respekt for familien sin og hennes.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #14 Skrevet 29. januar 2013 Det er vel han som har utelatt det? Han sa at familiene deres hadde avtalt ekteskap før han møtte meg så han ville prøve å få det til å funke med henne ut av respekt for familien sin og hennes. Dette blir for dumt, han kan umulig ha mye kjærlighet for deg hvis han gifter seg med henne. Anonym poster: d65eca222b509ae797e7646942df3ffe 1
Exotica Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #15 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Dette blir for dumt, han kan umulig ha mye kjærlighet for deg hvis han gifter seg med henne. Anonym poster: d65eca222b509ae797e7646942df3ffe Det var det jeg tenkte. Han sa at det ikke funket mellom de fordi han ikke klarte å få følelser for henne. Men jaja jeg lar han gå uansett. Det er bare ikke verdt det så jeg avslo forespørselen. Endret 29. januar 2013 av Exotica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå