AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har chattet med en fyr som jeg har lyst til å møte, problemet er at vi bor et stykke unna hverandre og han syntes det blir for mye styr med en dagstur, så han vil overnatte.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, tør jeg å la han overnatte, hvis kjemien er helt ræva, kan jeg sende han på hotell?! Hva syntes dere? Er jeg gal hvis jeg gjør dette? Anonym poster: 8e9dd97dc462786ee660495be6a34608
Chloe- Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Gjør motsatt. Si at han må overnatte på hotell, og hvis kjemien er bra så lar du han bli. 13
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Eller bli med han på hotellet. Slipper ha angst for hvordan leiligheten ser ut eller fremstår da! Anonym poster: de3463072ab2fc45ed6d724d1c7dacb2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Hehe.. Hadde vært deilig å slippe å vaske Anonym poster: 8e9dd97dc462786ee660495be6a34608
momo Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Men hvor langt er det? Og hvor trygg føler du deg deg på han. Selv hadde jeg en første date, hvor avtalen var at han skulle få overnatte. Men han fikk beskjed om at det ble gjesterommet. Jeg følte meg trygg på han, fordi vi hadde felles venner, og vi hadde skrevet veldig lange mail til hverandre i 1 mnd. Daten gikk kjempebra, og han ble en ekstra natt, og vi var kjærster i nesten 2 år.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Tror kanskje jeg hadde snudd på det og dratt og besøkt han. Så kan du sjekke at det finnes ledige hotellrom i nærheten og heller stikke hvis du føler for det. Anonym poster: a4e917a4a03251061eb719445b4d0b95 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Men hvor langt er det? Og hvor trygg føler du deg deg på han. Selv hadde jeg en første date, hvor avtalen var at han skulle få overnatte. Men han fikk beskjed om at det ble gjesterommet. Jeg følte meg trygg på han, fordi vi hadde felles venner, og vi hadde skrevet veldig lange mail til hverandre i 1 mnd. Daten gikk kjempebra, og han ble en ekstra natt, og vi var kjærster i nesten 2 år. Vi har vel chattet i 3uker, og han virker veldig hyggelig, men man kan jo aldri være sikker og det er det som plager meg.. Anonym poster: 8e9dd97dc462786ee660495be6a34608
momo Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Det skjønner jeg. Selv foretrekker jeg jo cafe date som første date. men kanskje du skal ta forslaget om hotellrom, for da kan du dra hjem hvis det skulle gå dårlig. Eller hva om dere møtes et sted mellom der dere bor. 1
Gjest winston Skrevet 25. januar 2013 #9 Skrevet 25. januar 2013 Eksen min bodde et stykke unna, så avtalen var at han skulle sove på sofaen. Vi møttes på pub først, så om det hadde vært helt krise kunne han jo dratt hjem igjen (var bare en drøy times biltur da). Ble ikke sofaen...
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #10 Skrevet 25. januar 2013 Aldri i verden om jeg hadde latt en fremmed fyr som jeg kun hadde pratet med på nett overnatte ved første møte. Tenk om møtet blir skikkelig kleint. Tenk om du faktisk ikke liker fyren. Tenk om du føler deg uttrygg. Gå heller for det rådet om at han har hotellrom og skulle det klaffe så kan han heller ligge over. Anonym poster: 1cddb0670d701b8856195b4f8b65f92a 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Overnattingsdate etter tre uker? Rett og slett helt uaktuelt. Anonym poster: 4e6f92b9c7eae367adf7eae9419ddddf 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. januar 2013 #13 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har svidd meg på det før. Finnes vel hotell i byen?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #14 Skrevet 26. januar 2013 Aldri i verden om jeg hadde latt en fremmed fyr som jeg kun hadde pratet med på nett overnatte ved første møte. Tenk om møtet blir skikkelig kleint. Tenk om du faktisk ikke liker fyren. Tenk om du føler deg uttrygg. Gå heller for det rådet om at han har hotellrom og skulle det klaffe så kan han heller ligge over. Anonym poster: 1cddb0670d701b8856195b4f8b65f92a signerer denne. du har bare chattet med han i 3 uker. kan fortelle min egen historie.som 15åring chattet med en fyr i kanskje et halvt år og til slutt bestemte vi oss for at han skulle komme på besøk. var egentlig fast bestemt på at han skulle overnatte hjemme hos meg/foreldra men foreldra mine satte (heldigvis) ned foten. han booket seg inn på et hotell. vi møttes og jeg skjønte med en gang at det ikke var noe klaff eller kjemi OVERHODET. syns faktisk fyren var litt småekkel. allikevel følte jeg meg tvunget til å være med han den helga siden han hadde reist så langt. det ble en slitsom helg for å si det sånn men heldigvis slapp jeg hvertfall ha meg hjemme hos meg. typisk eksempel på at man kan synes foreldrene er dumme når de egentlig gjorde helt rett:) d var min historie. håper den var til hjelp.. Anonym poster: aa6eb2eba33bd585bb549c720e26e082 3
Jente93 Skrevet 26. januar 2013 #15 Skrevet 26. januar 2013 Burde la han booke seg inn på hotell, etter min erfaring var det det beste. OG hos meg var det ikke kjemi, selv etter en måned med lange tlf samtaler i tillegg til meldinger osv. Når man aldri har møtt en person før, så kan man aldri bli helt sikker på hvordan det blir i virkeligheten. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. januar 2013 #16 Skrevet 26. januar 2013 Gjør motsatt. Si at han må overnatte på hotell, og hvis kjemien er bra så lar du han bli. Det skaper unødevndig stress. Hvordan hadde du reagert om en mann hadde sagt du får bli om han liker deg? Og hvordan hadde du følt deg under hele kvelden da?
Chloe- Skrevet 26. januar 2013 #17 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Det skaper unødevndig stress. Hvordan hadde du reagert om en mann hadde sagt du får bli om han liker deg? Og hvordan hadde du følt deg under hele kvelden da? Du forteller ikke han noe annet enn at han må sove på hotell. Endret 26. januar 2013 av Chloe- 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #18 Skrevet 26. januar 2013 Jeg ville også gått for hotell... nå har jeg aldri følt meg utrygg på noen av de jeg har møtt, men ofte har det ikke vært kjemi og det hadde vært direkte kleint å skulle tilbringe mer enn noen få timer med dem. Hvis han er mer interessert er det også kjipere å avvise etter - eller i løpet av - en hel helg enn et kortere treff, tenker jeg. Dessuten VET man jo ikke på forhånd om det er en person man er komfortabel med å ha i leiligheten sin. Anonym poster: 844d7d0d9c2488b27f280a1f26e67cdf
Aprilcch Skrevet 27. januar 2013 #19 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jeg hadde ikke bedt noen jeg aldri hadde møtt hjem til meg på første date. Hva om han ikke er noe for deg og hva om du føler deg utrygg med ham i leiligheten? Jeg har møtt to gutter fra nettdating som bodde langt unna. Begge bodde litt over fem timer unna. Med begge to avtalte vi å møtes på halvveien for en dagstur. Det synes jeg er en veldig god måte å gjøre det på! Med han første visste jeg med en gang jeg så han at dette ville ikke bli noecav, for han var altfor usikker og "pinglete" og så ikke så mandig ut som på bildet. Var bare ikke klaff. Men han andre likte jeg godt og vi besøkte hverandre etterpå. Men da hadde jeg møtt han først og i tillegg snakket masse i telefonen. Endret 27. januar 2013 av Aprilcch
Steinar40 Skrevet 27. januar 2013 #20 Skrevet 27. januar 2013 Jeg hadde ikke bedt noen jeg aldri hadde møtt hjem til meg på første date. Hva om han ikke er noe for deg og hva om du føler deg utrygg med ham i leiligheten? Jeg har møtt to gutter fra nettdating som bodde langt unna. Begge bodde litt over fem timer unna. Med begge to avtalte vi å møtes på halvveien for en dagstur. Det synes jeg er en veldig god måte å gjøre det på! Med han første visste jeg med en gang jeg så han at dette ville ikke bli noecav, for han var altfor usikker og "pinglete" og så ikke så mandig ut som på bildet. Var bare ikke klaff. Men han andre likte jeg godt og vi besøkte hverandre etterpå. Men da hadde jeg møtt han først og i tillegg snakket masse i telefonen. Møtes på halvveien er ikke dumt fordi da må begge vise like mye interesse og bruke like mye ressurser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå