Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Millionær (52) stjal mobil fra 13-åring  

(VG Nett) Millionæren fra Molde lurte tenåringen inn i bilen og stjal mobiltelefonen hans.

Den 52 år gamle forretningsmannen fra Molde mener at 13-åringens far skylder ham 450 kroner.  

For å få pengene tilbake, lurte han derfor inn tenåringen inn i sin bil. Der stjal han guttens mobiltelefon, som hevn for at han ikke hadde fått pengene sine, melder Romsdals Budstikke.  

- Dette er regelrett tjuveri. Slik får bare ikke voksne folk lov til å oppføre seg mot mine unger, sier moren, som søndag måtte ta imot en svært ulykkelig 13-åring. Hun ble rasende da hun hørte hva som hadde skjedd.  

Av ligningen går det fram at 52-åringen har en formue på flere millioner kroner og at han også har hatt årsinntekter på opp i mot en million kroner de siste årene, skriver avisen. Selv benekter forretningsmannen at han har stjålet telefonen fra gutten.  

- Nei. Si meg, har dere ikke noe annet å skrive om en sånt, sier mannen, før han legger på røret til Romsdals Budstikke.  

(VG NETT 16.03.04 kl. 17:07)  

Hvor frekk går det an å bli??? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o ..

Mye vil ha mer... Håper moren anmelder ham!

Gjest lurven
Skrevet

tror jeg skjønner nå hvordan han er blitt så rik

Skrevet
tror jeg skjønner nå hvordan han er blitt så rik

:ler: Ja, nå skjønner jeg det også.

Skrevet

Om du er fattig eller rik så stjeler du ikke fra et barn fordi barnets far skylder deg penger.

Høres jo verre ut når avisen skriver miljonær stjal..... enn at de hadde skrevet mann stjal.....

Jeg synes handlingen er helt gal uansett formue.

Skrevet

:o

Djiiiz......

Gjest Virvel
Skrevet

Uansett hvordan man snur og vender på det, så er det vel ikke 13-åringens feil at faren hans skylder noen penger. Og for en svimlende sum, da, særlig for en millionær! På den annen side, kanskje det er nettopp derfor han har blitt rik, bare se på Onkel Skrue...

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg vil anmode moldenseren på kg (som vet hvem denne millionæren er) om å gjøre livet surt for ham.

Skrevet
Jeg vil anmode moldenseren på kg (som vet hvem denne millionæren er) om å gjøre livet surt for ham.

blir ikke det litt som å gjøre som han?

er det ikke bedre å oppfordre til å gjøre ting på "riktig" måte enn den slags "spansk vri"?

Gjest Anonymous
Skrevet

Som vanlig har media bare belyst saken fra en side..... Den stakkars lille gutten som fikk sin egen mobil stjålet.....

Saken er at det er millionæren som eier både telefonen og abbonomentet. Når ikke familien betalte regningene som lovet, så tok han bare tilbake det som var lovmessig sitt.

Jeg synes ikke synd på gutten, eller familien hans. Og hva skal da anmelde fyren for? Han stjal jo ingen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...