Gå til innhold

Hostet opp blod REDD!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor fikk du tinitus da?

Av trykk mot ettellerannet i mellom(?)øret over lang tid (har faktisk glemt detaljene her). Fordi bihulebetennelsen forble ubehandlet. Den er kronisk tilbakevendende (men det er en annen sak). Legen min nå har ingen problem med å kjenne igjen symptomene, selv om de er akkurat de samme som den gang da... :bond: Men så er det mange rare mennesker der ute, og noen av dem blir leger...

Anonym poster: cb1e41eb543f96bcb8b3204fd85ba450

Gjest Kittymaria
Skrevet

Av trykk mot ettellerannet i mellom(?)øret over lang tid (har faktisk glemt detaljene her). Fordi bihulebetennelsen forble ubehandlet. Den er kronisk tilbakevendende (men det er en annen sak). Legen min nå har ingen problem med å kjenne igjen symptomene, selv om de er akkurat de samme som den gang da... :bond: Men så er det mange rare mennesker der ute, og noen av dem blir leger...

Anonym poster: cb1e41eb543f96bcb8b3204fd85ba450

Halsspesialisten jeg var til sa at jeg hadde trykk eller luft eller noe i mellomøret også, siden jeg har hatt influensa for noen uker siden... har hatt bihulebetennelse jeg også.

Skrevet

Tråden er ryddet igjen for misbruk av AB-funksjon og avsporing av tråden. Spørsmål om rydding kan tas på egen tråd på ris&ros eller på PM til meg.

Kosemose, mod

Skrevet

Ja ja nå igjen !!!!!!!!!!!!!!!!!

Så moderator mener at det er galt å si "DET ER MYE TRYGGERE Å FORETA EN KONSULTASJON TIL LEGE ENN EN FJERNKONSULTASJON HER I FORUM."

:sjokkert:

Er det avsporing?????????????????????

Skrevet

Spørsmål om moderering kan - som jeg allerede har formidlet opptil flere ganger - tas i egen tråd på ris&ros eller via PM til meg.

Det er aldeles ikke avsporing å anmode noen om å gå til lege. Avsporing handler om at det ble skrevet klageinnlegg på moderering. Videre er tråden ryddet fordi TS misbruker AB-funksjonen og svarer seg selv. Intet mindre.

Tråden stenges etter gjentatt rydding og fordi TS vel ikke trenger tråden for å kunne diskutere videre med seg selv.

Kosemose, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...