AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #21 Skrevet 28. januar 2013 Hvorfor fikk du tinitus da? Av trykk mot ettellerannet i mellom(?)øret over lang tid (har faktisk glemt detaljene her). Fordi bihulebetennelsen forble ubehandlet. Den er kronisk tilbakevendende (men det er en annen sak). Legen min nå har ingen problem med å kjenne igjen symptomene, selv om de er akkurat de samme som den gang da... Men så er det mange rare mennesker der ute, og noen av dem blir leger... Anonym poster: cb1e41eb543f96bcb8b3204fd85ba450
Gjest Kittymaria Skrevet 28. januar 2013 #22 Skrevet 28. januar 2013 Av trykk mot ettellerannet i mellom(?)øret over lang tid (har faktisk glemt detaljene her). Fordi bihulebetennelsen forble ubehandlet. Den er kronisk tilbakevendende (men det er en annen sak). Legen min nå har ingen problem med å kjenne igjen symptomene, selv om de er akkurat de samme som den gang da... Men så er det mange rare mennesker der ute, og noen av dem blir leger... Anonym poster: cb1e41eb543f96bcb8b3204fd85ba450 Halsspesialisten jeg var til sa at jeg hadde trykk eller luft eller noe i mellomøret også, siden jeg har hatt influensa for noen uker siden... har hatt bihulebetennelse jeg også.
Kosemose Skrevet 28. januar 2013 #23 Skrevet 28. januar 2013 Tråden er ryddet igjen for misbruk av AB-funksjon og avsporing av tråden. Spørsmål om rydding kan tas på egen tråd på ris&ros eller på PM til meg. Kosemose, mod
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2013 #24 Skrevet 28. januar 2013 Ja ja nå igjen !!!!!!!!!!!!!!!!! Så moderator mener at det er galt å si "DET ER MYE TRYGGERE Å FORETA EN KONSULTASJON TIL LEGE ENN EN FJERNKONSULTASJON HER I FORUM." Er det avsporing?????????????????????
Kosemose Skrevet 28. januar 2013 #25 Skrevet 28. januar 2013 Spørsmål om moderering kan - som jeg allerede har formidlet opptil flere ganger - tas i egen tråd på ris&ros eller via PM til meg. Det er aldeles ikke avsporing å anmode noen om å gå til lege. Avsporing handler om at det ble skrevet klageinnlegg på moderering. Videre er tråden ryddet fordi TS misbruker AB-funksjonen og svarer seg selv. Intet mindre. Tråden stenges etter gjentatt rydding og fordi TS vel ikke trenger tråden for å kunne diskutere videre med seg selv. Kosemose, mod. 1
Anbefalte innlegg