Gå til innhold

Ta med morgenkåpe og tøfler fra hotellrommet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi bor på et 4stjerners hotell der det inngår badekåpe og tøfler. Har aldri hatt det hotell før så nå kommer det dumme spm. Kan man ta det med hjem eller er det bare til låns? Det står at det inngår i superior rommet, for flaut å spørre i resepsjon.

Anonym poster: 93012e31865e9352b0eec78c2100a4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring: ikke gratis

Om du ikke vil spørre resepsjonen, så spør noen av de andre på hotellet du ikke ser like ofte.

Anonym poster: 2af51c3ee2e8b17b65493237c84c8730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde på Trump Hotel Soho, New York, og de hadde en deilig morgenkåpe og tøffler jeg hadde veldig lyst å ta med meg hjem, så jeg spurte, og fikk som svar at jeg fikk ta tøflene, men tar man morgenkåpen trekker de et beløp fra kortet man registrerer ved ankomst;) Og de virket faktisk ikke sjokkert over å få spørsmålet, så å spørre kan nok ikke skade:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på hotell hvor det står ei prisliste over inventar og effekter i info-boka som ligger på rommet. Synes det var veldig greit. Og det er neppe galt å spørre. Bedre det enn bare å ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er sånne enkle tøfler pakket i plast, er det meningen at du kan ta dem.

Morgenkåpene pleier ikke å være gratis, men de er som regel mulig å kjøpe. Det er ikke flaut å spørre :)

Anonym poster: aa3471979cef0851cb77548fcc61124f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et hotell jeg var på fikk vi utdelt store deilige badehåndkler så vi kunne låne. På kvelden byttet vi det mot et kort som vi ga fra oss dagen etter i bytte mot nytt håndkle. Sto at hvis vi mistet håndkle kostet det 150 kr. Var nok mange som "mistet" det håndkle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...