Gå til innhold

Player?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg "drev" litt med en gutt før, eller det virket som om han var mer ute etter sex, for han kontaktet meg stort sett kun når jeg skulle ut/når han skulle det. Hvertfall, han fikk overtfalt meg til å bli med han hjem en gang fra byen etter at jeg hadde sagt nei mange gange tidligere (er egentlig ikke min greie å bli med folk hjem fra byen sånn). Vi hadde sex, og den var faktisk ganske bra - noe han sa og. Han lurte på om vi kunne finne på noe til uka, og jeg sa ja. Men det ble aldri noe av, plutselig hadde han ikke tid til noe..Så da skjønte jeg jo at det kun hadde vært sexen han var ute etter! Etter et par uker fikk han seg kjæreste :O Men nå er det slutt mellom dem (de var sammen ca 3mnd). Etter det ble sutt mellom dem har han begynt å kontakte meg igjen, og han har spurt flere ganger om vi kan møtes. Jeg har funnet på litt unnskyldninger, for er jo litt redd for at han er ute etter bare sex igjen..er jo det som virker mest sannsynlig, sant? Siden sexen var bra, har jeg på en måte lyst til å møte han igjen, meen, er så redd for at jeg skal få følelser og..og han virker jo ikke akkurat så seriøs. Noen tanker, innspill? På det jeg har skrevet her?

Anonym poster: 63f9d45bdbcb01d409cb728cf030d0d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ganske opplagt at han er ute etter sex.

Liker egentlig ikke å gi slike råd(for jeg er ikke deg), men ynes det er en dårlig ide om du er redd for å få følelser å ha sex med en du faktisk har lyst på som kjæreste.

Anonym poster: fc02d9235ec65f178394eba239672d4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...