Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du spør kjæresten din etter en krangel om vi fortsatt skal være kjærester og han svarer "vil du "?..

eller om han ser en framtid med deg etter en krangel og svare "nei gjør ikke det "

men han likevel ringer, sender natta suss meldinger, forandrer mening om pause dagen etter, virker veldig blid i telefonen og vil du skal komme på besøk (?)

hva da? skjønner ingenting, virker som han har to ulike sider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil påstå at å i det hele tatt spørre "skal vi fortsatt være kjærester?" etter en krangel viser at forholdet er allerede tapt. Eventuelt er dere svært umodne og unge som hun over her spør om...

• Liker 2
Skrevet

Allerede tapt? vi ringes, og skriver til hverandre, vi savner hverandre.

Han svarer alltid på meldinger med en gang.

Skrevet

Hvis dere må vurdere forholdets levedyktighet etter en krangel så er vel forholdet ikke veldig stødig?

Skrevet

Vi har ikke vært sammen så lenge, han har mye jobb 0g er opptatt med egne barn deler av tiden,

jeg reagerte tidlig på at han aldri hadde tid, jeg ble masete, han sendte masse meldinger om at

jeg betydde mye, han var glad i meg, men han sa det sjelden muntlig, vi hadde det kjempefint sammen- så plutselig vil han ha pause, mens dagen etter er han vanlig, blid og vil treffe meg igjen.

Jeg skjønner faktisk ingenting, hva gjorde jeg gale? jeg maste på svar siden jeg trenger trygghet i ett forhold.

Han sier han liker meg veldig godt, er glad i meg og fortsetter med å ringe/ sende meldinger. Men jeg begynner og bli sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...