Gå til innhold

Elektrisk peis

Anbefalte innlegg

Skrevet

11085_Artisan_1.jpgHei.

Vi driver å pusser opp leiligheten vår. Da vi kjøpte den var jeg så glad for at det var pipeløp slik at jeg endelig skulle få en vedovn.

Men lykken ble kortvarig da vi er nødt til å prioritere større kjøkken, flytte trapp og derfor forsvinner pipeløpet bak høyskap:(

spørsmålet mitt er om noen har erfaring med elektrisk peis. Vil at flammene skal se ekte ut. Produsentene reklamerer med "levende og ekte" flammer, men har aldri sett en i virkeligheten.

Tenker på sånn som dette:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://elektroarena.net/biopeis

hm, jeg vet ikke hvordan elektrisk peis fungerer, men trykk på linken så kommer du inn på biopeiser. Disse ser hvertfall fine ut og flammen er ekte.

Endret av Torepop
  • Liker 1
Skrevet

http://elektroarena.net/biopeis

hm, jeg vet ikke hvordan elektrisk peis fungerer, men trykk på linken så kommer du inn på biopeiser. Disse ser hvertfall fine ut og flammen er ekte.

Takk, de så veldig fine ut:)

Skrevet

Hadde droppet biopeis. Det har vært noen stygge ulykker med de.

Elektrisk peis vil ikke være det samme da. Innse at dere har valgt bort peisen. Eventuelt ha befaring og se om det er en mulighet til ekte peis/vedovn i forhold til pipeløpet. Kan være løsninger som dere ikke har tenkt på.

Anonym poster: 2245925a7a761c3a48e7ed8a6d65898e

Skrevet

Hadde droppet biopeis. Det har vært noen stygge ulykker med de.

Elektrisk peis vil ikke være det samme da. Innse at dere har valgt bort peisen. Eventuelt ha befaring og se om det er en mulighet til ekte peis/vedovn i forhold til pipeløpet. Kan være løsninger som dere ikke har tenkt på.

Anonym poster: 2245925a7a761c3a48e7ed8a6d65898e

Uff, jeg har også lest om disse ulykkene. Men det har jo faktisk noe med at disse personene ikke har gjort som de skulle når det kommer til bio. Håndterer man de riktig, er de veldig praktiske.

Skrevet

Vi har elektrisk peis, ikke helt det samme, men fortsatt koslig =)

Anonym poster: b981848eefdbcc84c9ef7507bed8fcc4

• 7 år senere...
Skrevet

Vi har elektrisk peis og veldig fornøyd! Vi bruker den mye til peiskos, men også som litt ekstra varme. Elektrisk peis skal også være en av de tryggeste, som passer oss godt når vi har en liten en som løper rundt i stuen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...