AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Nå trener jeg styrke fire ganger i uken. To dager overkropp, og to dager rumpe og ben. På to av pausedagene mine vil jeg gjerne ha en enkel cardiorutine, bare for å holde meg igang og for å varme opp musklene til stretching. Det er ikke et mål å brenne flest mulig kalorier, for det er styrke og vektoppgang som er hovedmålet mitt, men jeg vil jo helst svette litt likevel Jeg trener bare hjemme. Er det noen som har noen videoer de kan anbefale? Er areobics noe som kan fungere? Anonym poster: 71b3ffb364149e07f1ecbf3c8f770ad1
Løvetanten Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Den enkleste cardioen jeg vet om og som jeg driver selv er intervaller på tredemølle. Løper 4*4. Selve intervallbiten tar bare 25 minutter. Edit: Ser at du trener hjemme, og da har du sannsynligvis ikke tredemølle... Men det går an å gjøre ute også, men du er kanskje interessert i aktiviteter du kan gjøre inne? Håper noen andre har et bedre tips Endret 26. januar 2013 av Løvetanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå