Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her nå, en fredagskveld og har lyst til å ta en tur på byen idag. Vanligvis pleier vi å drikke litt først, før vi går ut. Før ble jeg alltid invitert på fester av alle andre, jeg var den de spurte først. Så ble et nært familiemedlem død, jeg ble helt knust så jeg flyttet til en annen by, men kom så tilbake hit etter en liten stund. Etter en haugevis med tull med eksen som slo endte det med at en mange av mine ''venner'' ble sinte på meg for at han ble anmeldt... Jeg begynte å bli mer innesluttet, og fikk meg til slutt ny kjæreste. Vi flyttet sammen, og har det nå kjempe flott! Han er virkelig god mot meg.

Men jeg er ikke med noen av mine gamle venner lenger, en god del ble jo som sagt sinte på meg fordi jeg anmeldte min voldelige eks og resten mistet jeg bare kontakt med da jeg flyttet. Så hva gjør jeg nå da? Jeg sitter her alene, og spør rundt ''hele'' kontaktlista på facebook å spør om hva mennesker gjør i dag, hvor det er fest og så videre.

Jeg føler meg såå dum! Jeg er alltids i godt humør når jeg først kommer ut med andre, og det er aldri dårlig stemning.. Men jeg har bare ingen sånne ''gode'' venner igjen. Nå føler jeg meg bare som en innpåsliten, dritt kjerring som maser på alle for å finne noen å være med..

Anonym poster: 13481a6262cc3fe7ac7f89f77af7d74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som et første skritt så kan det kanskje være en ide å lære seg å kose seg alene. Når du er OK for deg selv blir det lettere å finne tilbake til det sosiale deg.

Anonym poster: c48f37d104886c4042750221cd6f3e50

• Liker 1
Skrevet

Spør dem om å bli med eller heng deg på en FB-diskusjon om hvor kveldens fest er?

Anonym poster: ceda8d3c1a820bb64918236516e89442

Skrevet

Vi har det kjempe flott her hjemme når det bare er oss også. Men det er en liten by, og når folk først begynte å snakke dritt og si at jeg hadde funnet opp det hele med at min eks-samboer var voldelig ble resten i den gjengen imot meg på en måte. De lagde sine egne historier og løgner.

Samtidig som vi har hatt en del problemer med eksen til min nåværende samboer og hans venner, hvor de har lagd sine egne perioder hvor de har gjort alt i deres makt for å ødelegge mellom oss. På en hver fest hans eks er på løper hun mot han, da han blir full nok hopper hun frem å kysser han. Noe som har hendt før, og jeg er helt sikker på at KAN skje igjen.. Som da tilsier at vi ikke går på fester hvor hun er, som nå er nesten ALLE festene som er i kretsen vi var i.

Anonym poster: d2a10456ead75b4f1c357892f4c8d596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...