Gjest Gravida Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Ja jeg virkelig ikke hva keg bør føle. gravid i uke 33. Ble gravid etter kun 6 år med kjæresten men vi ville beholde. Kjæresten hans før meg brukte lang tid på å komme over han, også langt inn i vårt forhold med kontrollsms, bilder, sinna sms, fylle sms osv. Han at åpen om det og så lenge han var klar på at jeg var den eneste og han var åpen om når han fikk sms og hva de inneholdt så brydde jeg meg minimalt selv om det ble mye...etter en stund begynte hun fortelle meg ting ; om at han var slem, hadde vært utro mot henne osv, men jeg så dette som sjalusi. Nå har det lenge vært isfront mellom de og forholdsvis stille fram til nå.. De har Eid endel sammen som de først NÅ, lenge etter bruddet, begynne å fordele. Selge hus, bil osv osv. Plutselig har tonen blitt bra mellom dem og hun har blitt så medgjørlig og snill mot han OG meg. De snakker sammen men kun relatert til hus osv, på sms. Hormonelle meg synes av pg til det kan bli litt mye.. Men så plutselig en dag skulle de bli venner på face igjen, selv om kjæresten og jeg har bestemt oss for at ingen av oss skulle bli venn med eksene våres igjen .. Hun prøvde legge til meg også.. Og snakker såååå greit med meg. Søndag skal de ha visning i huset og vært div de måtte ordne i forbindelse med det. Hun fikk ikke tak i han her forleden og kontakter da meg for at keg skal overbringe beskjed. Jeg også gjør. Da jeg spør mannen i dag om han har fått snakket med henne om det, svarer han : neeeeei, ikke ennå.. Videre smser jeg eksen og sier at jeg har gitt han beskjeden, men hun kan ringe han selv nå siden de ikke har fått snakket sammen ennå... Mannen ser jeg skriver denne smsen og blir shitrød.. Etterpå, dumme meg, sjekker jeg hans mobil da jeg forstod at her var noe feil.Der er 7-8 sms mellom de fra tidligere i dag. Koselige sms om jobb, livet forøvrig osv...Spør han en gang til og da han forstår at jeg vet de har snakket (han tenker at jeg ta har snakket med hans eks i dag) sier han ; jo vi skrev en kort sms og avklarte det som skulle avklares.. Føler det er ugler i mosen nå som eksen også skriver : "jeg fikk en kort sms og vi avklarte det".... Ehhh... Kort sms.. Det var mange sms. Hvorfor lyver de begge med samme løgn...?!... Er endel mer som skurrer.. Gått fra uvenner til gode venner.. Pluss hun skal være min venn... Føler det er litt kaos og at han henger igjen i fortiden nå som fokus burde vært på familien vi snart er.. Rotete innlegg men skriver på iPhone og er forvirra
Gjest Ts gravid Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 TS her , etter kun 6MND med kjæresten, ikke år
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 TS her , etter kun 6MND med kjæresten, ikke år Ugler i mosen, ekser i skapet. Noe er åpenbart galt. Du får spørre typen hvorfor han lyver til deg om kontakten med eksen. Trenger jo ikke være noe mer galt, men for de fleste er løgn mer enn galt nok. Anonym poster: 3c03aba6391cc3874917345ef3b60a71
Torepop Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Jeg hadde begynt å lure noe veldig om jeg hadde vært deg. Spesielt når de begge svarer likt når det kommer til meldingene. Virker som at de har avtalt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå