AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Jeg savner bestevennen min, vi var uatskillelige i mange år. Når han traff kjæresten sin så forstod jeg selvsagt at det ikke lenger bare var oss. Bestevennen min er homo, og sammen med en mann. Jeg liker denne mannen veldig godt, de siste 4årene de har vært ilag har vi vært mye sammen, turer og alt mulig. Men jeg savner bestevennen min på tomannshånd, feks jeg og han stikker ut på middag eller noe sammen, tross alt er det jo vi to som er bestevenner, selv om jeg kommer overens med kjæresten hans og.... Hver gang jeg ringer, er kjæresten der og hører på, han leser også alle tekstmeldinger til bestevennen min. Hvis jeg og bv min prøver å finne noe sammen, så bombarderer typen hans ham med sms eller telefonsamtaler. Sist vi gjorde noe sammen jeg og bv min, var i sommer, da grillet vi sammen mens typen hans var med sin familie. Da fikk vi begge sms om hvordan han typen savner både meg og bv min, osv. Det er ikke det at jeg ikke liker kjæresten hans, DEt gjør jeg jeg bare savner litt alenetid meg g ham. Men det går ikke uten at typen hans føler seg utelatt og sånn... Huff,hva skal jeg gjøre? Anonym poster: fc9d27b667c4040cbfa3a8e5b99cbb68
plix Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Har du prøvd å ta det opp med bv på samme måte som her? Du legger jo vekt på at du savner ham, så tar du det opp nå risikerer du ikke at det blir en negativ samtale hvor du har rukket å bli irritert/lei. Kanskje?
plix Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Dobbel Endret 25. januar 2013 av minibelle
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har prøvd nå og da, men det er vanskelig, for kjæresten hans føler seg oversett og utelatt da.... Jeg sendte en gang tekstmeldinger med bv min, om dette temaet, men etter en stund viser det seg at det er kjæresten hans som sitter med min bv sin telefon og svarer på tekstmeldinger, det fant eg ut da han ringte meg for å spørre om jeg ikke liker ham siden jeg bare ville finne på ting med min bv. Jeg får aldri bv på tomannshånd så jeg kan ta dette opp, svært irriterende Anonym poster: fc9d27b667c4040cbfa3a8e5b99cbb68
Gjest BettyBoop Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har prøvd nå og da, men det er vanskelig, for kjæresten hans føler seg oversett og utelatt da.... Jeg sendte en gang tekstmeldinger med bv min, om dette temaet, men etter en stund viser det seg at det er kjæresten hans som sitter med min bv sin telefon og svarer på tekstmeldinger, det fant eg ut da han ringte meg for å spørre om jeg ikke liker ham siden jeg bare ville finne på ting med min bv. Jeg får aldri bv på tomannshånd så jeg kan ta dette opp, svært irriterende Anonym poster: fc9d27b667c4040cbfa3a8e5b99cbb68 herregud han typen virker jo ekstremt needy da. Og hva har han med å lese typens meldinger og svare på de? Så frekt. Han må jo være utrolig kontrollerende.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 herregud han typen virker jo ekstremt needy da. Og hva har han med å lese typens meldinger og svare på de? Så frekt. Han må jo være utrolig kontrollerende. Han er, mellom oss, en større dramaqueen og har mer behov for bekreftelse enn alle jentevennene mine til sammen, og det er slitsomt.. Anonym poster: fc9d27b667c4040cbfa3a8e5b99cbb68
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Han er, mellom oss, en større dramaqueen og har mer behov for bekreftelse enn alle jentevennene mine til sammen, og det er slitsomt.. Anonym poster: fc9d27b667c4040cbfa3a8e5b99cbb68 Du er jo litt av en "bv" som slenger dritt om kjæresten hans. Jeg tror bare du er sjalu. Anonym poster: b5ca53082a433babafdee745617bb594
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Hjelp, hva er det med enkelte som lar kjæresten få borti alt?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #9 Skrevet 25. januar 2013 Hjelp, hva er det med enkelte som lar kjæresten få borti alt? Hva snakker du om? Få borti alt? Anonym poster: b5ca53082a433babafdee745617bb594
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #10 Skrevet 25. januar 2013 Hva snakker du om? Få borti alt? Anonym poster: b5ca53082a433babafdee745617bb594 Mobilen, f.eks.
Gjest NozMonster Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Jeg blir helt oppgitt over hvor mange det er her på KG som oppretter tråder å spør om hva de skal gjøre før de tydeligvis har pratet med personen det gjelder om problemet først... 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #12 Skrevet 25. januar 2013 Jeg blir helt oppgitt over hvor mange det er her på KG som oppretter tråder å spør om hva de skal gjøre før de tydeligvis har pratet med personen det gjelder om problemet først... Og jeg blir oppgitt over folk som ikke leser tråden Her skrives det at det ikke er mulig å få kontakt med denne bestevennen fordi partneren legger seg borti alt. Så det er ikke akkurat slik at det ikke er forsøkt, er det vel? Anonym poster: 8ae542b188d1373b07d6810a42c64b5a 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Jeg blir helt oppgitt over hvor mange det er her på KG som oppretter tråder å spør om hva de skal gjøre før de tydeligvis har pratet med personen det gjelder om problemet først... samme her. Det kan jo hende at noen mangler vesentlig sosiale evner og trenger hjelp,men er så mange her at jeg nekter å tro at alle sliter. Videre sier ts at ho har tatt det opp med han,men da føler kjæresten seg oversett. Det er trist å ha så kontrollerende kjæreste at han ikke får gjøre noe uten han,men du ts,har mindre rolle,dessverre.. HVis du krever det på noen måter kommer du til å være "den bitchen som ødelegger for forholdet" Jeg hadde ikke utalt meg om forhold mellom min venn og hans kjæreste,men om mitt forhold til vennen. Jeg syns det er ekstremt respektløs at noen andre enn min venn skal lese meldinger ment til han. Hvis kjæresten min kommer bort i pcen når jeg snakker med venninne, så lukker jeg samtalen, ikke fordi vi snakker om han, ikke fordi jeg er "utro",men pga respekt for henens privatliv. Ting ho forteller meg forteller ho ikke nødvendigvis til kjæresten min. uff Anonym poster: bcd8df348aadd97908ccdd28a8c9fd19
Gjest NozMonster Skrevet 25. januar 2013 #14 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Og jeg blir oppgitt over folk som ikke leser tråden Her skrives det at det ikke er mulig å få kontakt med denne bestevennen fordi partneren legger seg borti alt. Så det er ikke akkurat slik at det ikke er forsøkt, er det vel? Anonym poster: 8ae542b188d1373b07d6810a42c64b5a Vel, TS får åpenbart en liten ministund alene med han i blant, men alikevell så kan jeg ikke lese noen steder her at hun har sagt direkte (ikke hinting) til han hvordan hun føler det. Jeg vedder for at du og jeg vet mer om hvordan hun føler savner etter bestevennen sin bedre enn det bestevennen vet selv....... Endret 25. januar 2013 av NozMonster
Knirke Skrevet 25. januar 2013 #15 Skrevet 25. januar 2013 Hadde akkurat samme problemet (bortsett fra at det gjaldt et heterofilt par). Jeg og hun var bestevenner i mange år, jeg likte typen hennes også men synes det var slitsomt at han alltid måtte være med overalt. Hun snakket aldri om "jeg", bare "vi", og vi gled mer og mer fra hverandre. Jeg ble ikke engang invitert i bryllupet deres i sommer... Så lett var det å glemme meg, liksom! Jeg var veldig såret en stund, men nå tenker jeg bare: good riddance! Hvis hun ikke kunne prioritere meg over kjæresten i noen timer i måneden, så var hun ikke en god nok venn i utgangspunktet
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #16 Skrevet 25. januar 2013 Hadde akkurat samme problemet (bortsett fra at det gjaldt et heterofilt par). Jeg og hun var bestevenner i mange år, jeg likte typen hennes også men synes det var slitsomt at han alltid måtte være med overalt. Hun snakket aldri om "jeg", bare "vi", og vi gled mer og mer fra hverandre. Jeg ble ikke engang invitert i bryllupet deres i sommer... Så lett var det å glemme meg, liksom! Jeg var veldig såret en stund, men nå tenker jeg bare: good riddance! Hvis hun ikke kunne prioritere meg over kjæresten i noen timer i måneden, så var hun ikke en god nok venn i utgangspunktet Vel, mange kvinner i forhold ser selv på egne venninner som en trussel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå