AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Er det noen som har prøvd Pierre Robert sin treningstights. Hvor tykt er stoffet, er den stram og slik anti shake? Dere som evt har prøvd anti shake fra Röhnisch også, hvordan er den sammenlignet med PR? Liker godt Röhnisch anti shake, men trenger påfyll og da hadde det vært fint å finne noen som ikke er så dyre. Anonym poster: 73e0cced9d7389664a0f22eb91a8ed42
PepsiMax Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Dette har jeg lurt på også! Har vanskelig for å tro at de kan være like bra som Röhnisch sine, men vil gjerne høre erfaringer om hvordan de er. Ingen som har prøvd de?
Anehan Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Jeg syns de gode egentlig! Ikke supertynne i stoffet, men vil ikke si de er tykke heller. Jeg får litt sånn anti-shake følelse, de sitter veldig bra på lår/rumpe, er litt stretchy og sklir ikke ned. Men, strikken i livet er kjempestram/smal.(!!)
Gjest Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Ikke len deg så mye framover de i hvertfall! Sett flere av de på treningstudioet og de er veldig gjennomsiktige når man strekker de som f.eks når man bøyer seg framover! Liker de fra H&M bedre enn de fra Pierre Robert!
Anehan Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Ikke len deg så mye framover de i hvertfall! Sett flere av de på treningstudioet og de er veldig gjennomsiktige når man strekker de som f.eks når man bøyer seg framover! Liker de fra H&M bedre enn de fra Pierre Robert! Åh,nei, er det sant? Det har ingen sagt til meg og jeg har aldri opplev det selv heller. Flaut, Hehe :-)
Adele Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Hvordan er stoffet på de? Er det sånn glatt som på toppene og bhene fra samme kolleksjon? I så fall, så glir det jo bare! Gjør iallefall det på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå