Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Ja, det lurer jeg altså på. For min del er det to stykker som jeg setter foten ned for mer kontakt med. Den ene flørtet han veldig heftig med i slutten av sitt forrige samboerskap, og hun var utløsende grunn til at han flyttet fra samboeren. De ble aldri sammen, for hun var ikke interessert likevel etter at han ble ledig på markedet, men hun har fortsatt å klenge på ham etter at han ble sammen med meg, mest bare for å vise at det var hun som kom først og skal bety mest, får jeg inntrykk av... Den andre er en dramaqueen av rang og maser veldig om oppmerksomhet og trøst for problemer i livet sitt som hun stort sett legger opp til. Jeg orker ikke noe styr rundt disse damene mer, men kan jo ikke akkurat si at mannen er glad for at jeg tar det på den måten. Jeg har ingen problemer med hans øvrige kvinnelige venner, men synes det er lov å reagere når noen truer forholdet vårt eller bruker av vår tid og energi på den måten disse damene gjør. Men samtidig er det ikke noen god følelse å være den som kontrollerer, heller. Er det noen som vil dele erfaringer/synspunkter?
Gjest Pheel2 Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Ja, såklart. Det er da vel vanlig? Alle som har vært i forhold eller liknende med tidligere skal ikke kontaktes eller treffes bevisst, det gjelder begge parter. Og at man er åpne rundt slike ting.
Betty2 Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 jeg gjorde det samme med min eks samboer. han fikk ikke lov å treffe eksen sin, (de hadde vært i lag i 5 år, han var kjempe forelsket i henne selv etter det ble slutt, noe han selv innrømte) hun ringte alltid han de skulle treffes bare dem, og hun laget mat til han, og skulle ha han til å gjøre all verdens ting for henne....(hun hadde selv fått seg ny type på den tiden, hvorfor kunne i han gjøre det?) i hvertfall jeg satt foten ned, han ble knust, men sa det kanskje var like greit, joda gikk ca 1 år og jeg fant undertøyer hennes på våres soverom, bilder av henne på VÅRES soverom.....! Så hvis du er redd for at noe true forholdet og har god grunn for å frykte for denne personens (personnenes) agenda, så har mann lov å sette foten. man skal jo respektere hverandre i et forhold, og ingen har sagt at det alltid skal være enkelt, men fristelser er farlig, og bør ungåes.
Snulla Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Nei, jeg har ikke gjort det. Og det er av den grunnet at jeg forventer at den jeg er sammen med utviser meg såpass respekt at de selv ser hvor grensen går, og hvem det kan være skadelig for forholdet å ha kontakt med. I mitt siste forhold kuttet jeg ut et par kompiser jeg visste var interessert i meg som noe mer enn en venn, og som ikke klarte å respektere at jeg nå var i et forhold. 4
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Nei, men jeg kommer til å gjøre det. Det får være måte på hvor mye andre skal prøve å komme mellom oss.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har ikke nektet, men satt spørsmålstegn ved at en tidligere flørt på død og liv ville han skulle komme på besøk halvannen time unna. Han synes imidlertid det var en uting selv og lot være å dra. Når single, kåte eks-flørter presser på for å treffes, så vet man vel stort sett hvorfor. Selv har jeg aldri rørt menn i forhold, men jeg har nok venninner til å vite at stort sett bryr de seg ikke en dritt om mannen er i opptatt eller ei. Så kan man spørre seg: "Det kunne jo barn hende de skulle ta en vennlig prat?" Da lurer jeg virkelig på intensjonen når de dukker opp kanskje ett år senere og alt tidligere "prat" dem imellom var flørt og sex. What's left to talk about liksom? Anonym poster: aaa8715f0344d3ff8ed26ab3ce82c3e0 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Det kunne jo BARE hende... Anonym poster: aaa8715f0344d3ff8ed26ab3ce82c3e0
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Om det var noen som var til skade for han, så hadde jeg sterkt oppfordret til det, på samme måte som enkelte kamerater. Men pga at jeg var sjalu? Nei.
Gjest celine Skrevet 25. januar 2013 #9 Skrevet 25. januar 2013 Nope, og ikke kommer jeg til å sette en sånn grense heller! Skal han være sammen med meg, forventer jeg at han vet hva som er akseptabel oppførsel i et forhold. Ellers kan han like gjerne finne noen andre :-) Jeg syns ikke at jeg skal være nødt til å sette den grensen og bli en "nagging bitch". Har heller ikke vært noe problem i de årene vi har vært sammen :-) 3
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #10 Skrevet 25. januar 2013 Nei, jeg er ikke en sådan usikker jentunge som skal nekte fyren å treffe venner. 3
Surriball Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Har ikke hatt behov for å nekte ham å treffe noen ennå, men jeg tror jeg ville tatt en skikkelig samtale med ham dersom han skulle truffet noen på samme måte som i HI. Spesielt siden jeg selv synes det kan være ubehagelig om jeg skal treffe guttevenner som han ikke kjenner, og har egentlig sluttet med det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #12 Skrevet 25. januar 2013 Nei, jeg er ikke en sådan usikker jentunge som skal nekte fyren å treffe venner. Er en person man KUN har hatt et seksuelt forhold til bare en venn? Eller PLUTSELIG en venn? Anonym poster: aaa8715f0344d3ff8ed26ab3ce82c3e0
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Er en person man KUN har hatt et seksuelt forhold til bare en venn? Eller PLUTSELIG en venn? Anonym poster: aaa8715f0344d3ff8ed26ab3ce82c3e0 Jepp, det kan de bli ja. All spenning er over.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #14 Skrevet 25. januar 2013 Jepp, det kan de bli ja. All spenning er over. Da er vi forskjellige. Mine gamle elskere er og forblir gamle elskere, og alt behov for å holde kontakt forsvinner. At kjæresten og jeg har samme syn på det er greit. Anonym poster: aaa8715f0344d3ff8ed26ab3ce82c3e0
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #15 Skrevet 25. januar 2013 Da er vi forskjellige. Mine gamle elskere er og forblir gamle elskere, og alt behov for å holde kontakt forsvinner. At kjæresten og jeg har samme syn på det er greit. Anonym poster: aaa8715f0344d3ff8ed26ab3ce82c3e0 Vel, men dine erfaringer er dine erfaringer, ikke mine.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #16 Skrevet 25. januar 2013 Jepp, det kan de bli ja. All spenning er over. TS her! Jeg tror faktisk ikke de hadde sex, men jeg vet de flørtet intenst. Og så da han gikk fra sin samboer og prøvde å få til noe mer med sin venninne, snudde hun ryggen til ham og ingenting mer skjedde. Flere måneder uten kontakt, og så snart han og jeg ble sammen, var han spennende igjen og hun ble veldig kontaktsøkende. Så jeg har dessverre inntrykk av at det ER endel uforløst spenning ute og går...
Inwe Skrevet 25. januar 2013 #17 Skrevet 25. januar 2013 Absolutt ikke, han er da en voksen mann og jeg kan ikke bestemme hvem han skal være venn med. Han hadde masse venninner og ekser han møtte tidlig i forholdet vårt, men de har ikke så mye kontakt lenger. Er en av kameratene hans jeg ikke liker og har sagt fra om det, men jeg nekter da ikke de å møtes av den grunn.. Stoler såpass på han at han kan få møte hvem han vil og er av den oppfatning av at om han virkelig vil ha sex med ei annen gjør han vel det uansett om jeg nekter han å møte folk, kan jo ikke forfølge han nei, her i forholdet ha jeg kamerater og han venninner og sånn synes jeg det burde være så lenge man ikke er utro
Nyxe Skrevet 25. januar 2013 #18 Skrevet 25. januar 2013 Jeg syntes det er helt gale å sette foten ned, men jeg gjør det jo selv. Samboeren min har en vennine som KONSTANT maser om sex. Ikke kun sånn "sex bla bla bla" men "Du, kan ikke du sove hos meg i natt, det hadde vært så deilig å ha sex med deg.". Det syntes jeg er så respektløst av henne oven for meg og ham som er i forhold. Jeg blir en ekkel dritt kjerring når jeg hører han møtte henne på butikken osv. Liker ikke det med meg selv, men han sier jo heller ikke klart i fra til henne. Hun er jo et dop hue, som er så stakkars synd i. Må jo tåle alt hun sier og gjør, hun har jo ikke venner, også vokste hun opp i foster hjem. Nei vet du hva, jeg syntes han kan sette henne på plass for det om hun har det tøfft, det er ikke et fri kort til å oppføre seg som en hore -.- 2
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #19 Skrevet 25. januar 2013 TS her! Jeg tror faktisk ikke de hadde sex, men jeg vet de flørtet intenst. Og så da han gikk fra sin samboer og prøvde å få til noe mer med sin venninne, snudde hun ryggen til ham og ingenting mer skjedde. Flere måneder uten kontakt, og så snart han og jeg ble sammen, var han spennende igjen og hun ble veldig kontaktsøkende. Så jeg har dessverre inntrykk av at det ER endel uforløst spenning ute og går... Hun var ikke interessert i noe annet enn å ha ham som venn, hun har ikke vært noe luremus, det har vært fyren din som har likt henne for godt, ikke omvent. Han er problemet, ikke henne. 1
challenger Skrevet 25. januar 2013 #20 Skrevet 25. januar 2013 Nei, jeg har ingen rett på å nekte å treffe han noen som helst. Det gjelder også andre veien. Det blir for dumt rett og slett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå