Gjest noen som vet? Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Hei. Kanskje noen her vet? Min sønn har flyttet til et ungdomshjem, han vil ikke bo hos far og ikke hos mor. Han er nå i barnevernets hender og har vært det i snart 1,5 år. Jeg bor på østlandet, mor og sønn i Nord Trøndelag. Fra tid til annen er det møter i saken som jeg bør delta på som gjør til at jeg må reise ditt, det betyr fri fra jobb 1-2 dager samt fly og leiebil. Har jeg krav på å få dekket mine utgifter helt eller delvis av barnevernet? Barnevernet i den aktuelle kommune har i lang tid sagt de skal undersøke mine rettigheter i over 6 mnd nå. Er det noen her som kan eller vet om hvor jeg kan få svar?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Seriøst? Snakk om å ikke stille opp for sitt eget barn. Anonym poster: 92c382bf5ebbf8b58fa7b680e9cc5f77
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Seriøst? Snakk om å ikke stille opp for sitt eget barn. Anonym poster: 92c382bf5ebbf8b58fa7b680e9cc5f77 Det er jo "å stille opp TS gjør" ved åreise opp til trøndelag med jevne mellomrom. Jeg forstår ikke hva du mener med ditt innlegg når du påstår det stikk motsatte. I dette forumet er det massevis av mødre som spør om sine rettigheter. Det TS spør er et veldig mildt spørsmål sammenliknet med det mange andre komer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå