Gå til innhold

Fylle rompa med vann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man tar tarmskylling (som dette på en måte blir), anbefales det å ta et tilskudd av probiotika (gode tarmbakterier). Jeg tror det kan være lurt av deg å ta 1-2 kapsler av dette hver dag, f.eks Bio-Dophilus (denne er relativt billig og veldig god). Kjøpes i helsekostbutikker eller på nett: http://www.iherb.com...0-Capsules/2238

Dette er lurt for å forebygge problemer. Du skyller ut mye dritt, men også disse gode bakteriene som er kjempeviktig for immunforsvaret bl.a. :)

Anonym poster: 8bec3f474982f094c4d6bc064d1d19de

Rapportert for reklame og generell idioti.

Anonym poster: 23189249eee6f5b5ca560def479e381d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobilian

Forstår ikke hva som er galt med dette...

Er du godt trent kan du elt fint fylle opptil 4-5 liter.

Men pass på hold et greit lavt trykk og unngå såper oppi der som kan irritere slimhinnene. Vannet som benyttes bør helst holde en temperatur på ca 36,5 grader (Kroppstemperatur)

Annet enn det kan du også bytte ut dusjhodet med en Klysterpose (som du henger opp) og en slange som puttes oppi rumpa. ;)

Det der visste du urovekkende mye om.. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der visste du urovekkende mye om.. :P

Hmm får stadig høre det om opptil flere lignende temaer xD Jeg er bare flink til å lete meg frem til info om forskjellige temaer. :P Jeg er en svært åpen person som ikke ser det gale i forskjellige sexualiteter, lyster osv. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapportert for reklame og generell idioti.

Anonym poster: 23189249eee6f5b5ca560def479e381d

For det første: Hvordan er dette reklame? Jeg foreslår to produkter somjeg har god erfaring med, etter 8 år i helsekostbransjen. Linken er til en nettside som har ca 350.000 ulike produkter, og det er ikke så lett å finne ut hva som er bra hvis man ikke er kjent med produktene. Det er mulig å "tjene" på linking til iherb, men da må man legge til en rabattkode, noe jeg ikke gjorde. Det er heller ikke samme produkt på linken, om bekymringen din var at jeg jobber for Bio Life eller noe. Det finnes flere hundre helsekostbutikker i Norge, så oddsen for at TS skal kjøpe produktet akkurat der jeg jobber er veldig liten. :glare:

Det er veldig vanlig at personalet i helsekostbutikker anbefaler de dyreste produktene, pga salgskrav, Bio-Dophilus er blandt de billigste, og mer enn bra nok, og det er fint for TS å vite det, så han slipper å bruke mer penger enn nødvendig. Det er mulig at du synes TS er teit som bedriver dette i første omgang, men han kommer sannsynligvis til å gjøre dette uansett, så jeg skjønner ikke hvorfor det er idioti at jeg kommer med et saklig tips?? :scorpis:

Dust.

Anonym poster: 8bec3f474982f094c4d6bc064d1d19de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
AnonymBruker skrev (På 25.1.2013 den 15.51):

Hei der

Jeg er en gutt på 18år og pleier av og til å fylle rompen min med vann. Dette er noe jeg gjør fordi jeg liker det. Som regel tar jeg å putter dusjslangen inn og tar på veldig lavt trykk slik at det såvidt renner vann ut av slangen. Så lar jeg den ligge der i opp til en halvtime. Når jeg kjenner at det presser så stopper jeg og begynner igjen når presset forsvinner. Etter en stund stikker hele magen ut og jeg kjenner at jeg er tung når jeg reiser meg. Så setter jeg meg på do og presser alt vannet ut igjen. Jeg blir helt ren og føler meg lett og deilig etterpå.

Det som jeg lurte på er om det kan være farlig å gjøre dette? Ettersom det er store mengder vann som jeg putter inn. Hvor mye vann kan jeg fylle inn? Føler aldrii at det slutter helt, at jeg kan fylle i det uendelige, men stopper etter en stund fordi jeg er redd for å ta inn for mye. Så lurte på om det er noen der ute som vet om dette?

-Takker:)

Anonym poster: 0ac7b0a2d2b56400300a5256f25273dd

Jeg har nytelse av å gjøre det samme. Denne fetisjen kalles klismafili, og er ikke så sjelden. 

Anonymkode: fbe30...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har nytelse av å gjøre det samme. Denne fetisjen kalles klismafili, og er ikke så sjelden. 

Sykkelpumpe-mannen rir igjen?

Anonymkode: 5716d...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Sykkelpumpe-mannen rir igjen?

Anonymkode: 5716d...655

Ja 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...