Gå til innhold

Fylle rompa med vann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei der

Jeg er en gutt på 18år og pleier av og til å fylle rompen min med vann. Dette er noe jeg gjør fordi jeg liker det. Som regel tar jeg å putter dusjslangen inn og tar på veldig lavt trykk slik at det såvidt renner vann ut av slangen. Så lar jeg den ligge der i opp til en halvtime. Når jeg kjenner at det presser så stopper jeg og begynner igjen når presset forsvinner. Etter en stund stikker hele magen ut og jeg kjenner at jeg er tung når jeg reiser meg. Så setter jeg meg på do og presser alt vannet ut igjen. Jeg blir helt ren og føler meg lett og deilig etterpå.

Det som jeg lurte på er om det kan være farlig å gjøre dette? Ettersom det er store mengder vann som jeg putter inn. Hvor mye vann kan jeg fylle inn? Føler aldrii at det slutter helt, at jeg kan fylle i det uendelige, men stopper etter en stund fordi jeg er redd for å ta inn for mye. Så lurte på om det er noen der ute som vet om dette?

-Takker:)

Anonym poster: 0ac7b0a2d2b56400300a5256f25273dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei der

Jeg er en gutt på 18år og pleier av og til å fylle rompen min med vann. Dette er noe jeg gjør fordi jeg liker det. Som regel tar jeg å putter dusjslangen inn og tar på veldig lavt trykk slik at det såvidt renner vann ut av slangen. Så lar jeg den ligge der i opp til en halvtime. Når jeg kjenner at det presser så stopper jeg og begynner igjen når presset forsvinner. Etter en stund stikker hele magen ut og jeg kjenner at jeg er tung når jeg reiser meg. Så setter jeg meg på do og presser alt vannet ut igjen. Jeg blir helt ren og føler meg lett og deilig etterpå.

Det som jeg lurte på er om det kan være farlig å gjøre dette? Ettersom det er store mengder vann som jeg putter inn. Hvor mye vann kan jeg fylle inn? Føler aldrii at det slutter helt, at jeg kan fylle i det uendelige, men stopper etter en stund fordi jeg er redd for å ta inn for mye. Så lurte på om det er noen der ute som vet om dette?

-Takker:)

Å herrejesus! Jeg håper dette var ment for å være morsomt, i så fall var det vellykket. Hvis det derimot var seriøst på noen som helst måte, så burde du ikke spørre på denne siden :P

Anonym poster: efab82641fc51428d215be79f2d6c170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hva som er galt med dette...

Er du godt trent kan du elt fint fylle opptil 4-5 liter.

Men pass på hold et greit lavt trykk og unngå såper oppi der som kan irritere slimhinnene. Vannet som benyttes bør helst holde en temperatur på ca 36,5 grader (Kroppstemperatur)

Annet enn det kan du også bytte ut dusjhodet med en Klysterpose (som du henger opp) og en slange som puttes oppi rumpa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig et fornuftig svar, takk sissama! Hvor langt kan vannet egentlig gå opp? :fnise: Og er dette farlig på noen som helst måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det kan vel ødelegge for tarmfloraen hvis en gjør det for ofte?

Anonym poster: ba6c3b9f8db8863e4fb96f0428bfac6b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke ren. Du blir mer skitten. Du sprer tarmbakteriene/parasittene dine til dusjen og reinfiserer deg selv og andre i husstanden. At folk ikke kan la rumpa være i fred! Den er skitten og uhygenisk, men det gjør ingenting så lenge du ligger unna den.

Anonym poster: 8ae8fd62e899ed512ea844b323d13e0b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bør ikke gjøre det for ofte nei, men en sjelden gang i blandt kan faktisk være helsefremmende. Mye drit som sopp og slagg som legger seg langs tarmtottene og hindrer næringsopptak, når en tarmskyller fjernes mye av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bør ikke gjøre det for ofte nei, men en sjelden gang i blandt kan faktisk være helsefremmende. Mye drit som sopp og slagg som legger seg langs tarmtottene og hindrer næringsopptak, når en tarmskyller fjernes mye av dette.

:skratte: :skratte: Skulle virkelig ønske vi var flinkere til å utdanne folk så sånt sludder som dette ikke fikk lov å spre seg.

Anonym poster: 8ae8fd62e899ed512ea844b323d13e0b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bramat.no/kosthold/helse/272-dette-visste-du-ikke-om-tarmskylling

Medisinsk forskning mente å kunne tilbakevise teoriene om autotoksikasjon og fecesforstening rundt 1920, da direkte observasjoner av kolon under kirurgi eller autopsier ikke kunne finne noen indikasjoner på at avføringen kunne sette seg fast i tarmveggen på denne måten.

I 1920. Tygg litt på den.

Hvorfor gjenta en løgn i 100år? Hvor mye tjener du på det?

Anonym poster: f661914e3bbbcb572dbf5c8c4e1a918d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du driver og skyller ut slik så ødelegger du den naturlige bakteriefloraen i magen og det kan faktisk være veldig vanskelig og få balansert den igjen. Du risikerer altså å slite med kronisk diare osv. En gang i blant er ok, men dette skal du ikke gjøre ofte.

Anonym poster: 9c87b46ee6f0d80892ff77180ad7a651

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man tar tarmskylling (som dette på en måte blir), anbefales det å ta et tilskudd av probiotika (gode tarmbakterier). Jeg tror det kan være lurt av deg å ta 1-2 kapsler av dette hver dag, f.eks Bio-Dophilus (denne er relativt billig og veldig god). Kjøpes i helsekostbutikker eller på nett: http://www.iherb.com/Enzymatic-Therapy-Acidophilus-Pearls-90-Capsules/2238

Dette er lurt for å forebygge problemer. Du skyller ut mye dritt, men også disse gode bakteriene som er kjempeviktig for immunforsvaret bl.a. :)

Anonym poster: 8bec3f474982f094c4d6bc064d1d19de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skitten er ræva egentlig? Er det bare masse dritt og bakterier der?

Anonym poster: efab82641fc51428d215be79f2d6c170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes mange her kommer med unødvendige kommentarer som jeg ikke helt ser nødvendigheten i.

TS forteller at dette er en nytelse for ham og da kan jeg ikke se det gale i å praktisere det når han tydelig er villig til å ta hennsyn til helsefarer ol.

Til TS: følg rådene om stabil bakterieflora og kjenner du at magen er ubehagelig eller unormal bør du enten trappe ned eller stoppe. Om det går galt er det bare du for kan kjenne, om du har tatt de riktige forhåndsregler.

Om det er andre i huset som bruker samme dusj (om det er her du praktiserer) kan du jo rense godt etterpå så kan du slippe pinlige samtaler om skitten dusj senere ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provoserende mye nautete å lese her. Virkelig mange tullinger i dette landet. Tarmskylling har ingen helseeffekt, skjønner dere ikke det? Det er helseskadelig for dere selv og andre. Vi har en rekke bendelormvarianter i dette landet som nesten var utryddet som nå er på vei tilbake fordi folk skylder ut avføringen sin i dusjen som skaper smitte. Det er ikke bra å gjøre det en eneste gang. Du kan ikke kurere helseproblemer i tarmen med vann, men du kan ødelegge naturlig bakterieflora og ikke minst spre tarmparasittegg til dusjkabinet og badekar som smitter resten av husttanden som igjen kan smitte andre. Helt idiotisk.

Anonym poster: 23189249eee6f5b5ca560def479e381d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...