Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det jeg som tar feil her?

Det er utrolig vanskelig. Vi bor paa en veldig liten plass og har to bedrifter sammen, saa jeg maa se ham hver dag. Det begynte for et par uker siden. Vi ansatte en jente som jeg kjente fra for (han ogsaa), for juletider er en veldig travel tid for oss.

Etter dette hang de alltid sammen paa jobb. Spiste lunsj sammen. Gikk ut sammen paa kvelden. Paa nyttaarsaften rant det over for meg. Jeg fant dem utenfor huset klokka 6.00 paa morgenen. De kunne virkelig ikke skjonne hva som var galt med meg, jeg var da paranoid og kunne ikke oppfore meg saann.

Etter det, snakket jeg med ham og sa at jeg ikke taklet at han hang saa mye med henne. Han sa at det maatte jeg bare taale, det er saann han er. Det ble slutt. Han valgte dette nye forholdet over vaart 8 aar lange forhold.

Jeg snakket med jenta, sa at jeg ikke taklet aa jobbe med henne hvis hun skulle florte med han hver dag, og henge med han dag og natt i tillegg. Hun sa at det bare var jobb, og hun skjonte godt hvordan jeg hadde det. Hun fortsatte i samme tralten. Jeg sa henne opp, for jeg klarte ikke aa konsentrere meg om jobben mens de holdt paa slik.

Hun skrev meg en lang epost flust med personangrep, veldig personlige beskyldninger og uttalte seg om eksen min og mitt forhold, noe hun ikke har peiling paa.

Han ble illsint og kommer knapt paa jobb etter dette, han fester (sammen med henne) nesten hver natt. Jeg jobber fra 7 om morgenen til mellom 24.00 og 2.00 paa natten, jeg er utslitt og lei meg.

Jeg foler meg saa sveket.Hvordan kunne han svikte meg paa den maaten saa plutselig? Jeg er helt sikker paa at han kommer tilbake, men hvordan vil jeg kunne tilgi ham dette? Velge noen som er saa disrespktfulle mot meg, og til aa med prove aa tvinge meg til aa jobbe med henne? Vi hadde saa mange planer sammen...Naa er jeg stuck med aa jobbe med ham, for vi eier ting sammen, og jeg har ikke lysst til aa begynne paa nytt. I tillegg er dette et knottlite sted, fullt av sladderkjerringer og sladremenn, som ikke har annet aa gjore enn a stikke nesene sine opp i dine ting.

I det minste kan ingen se det paa meg. Jeg later som om jeg er i kjempegodt humor.

Uff, dette er bare en liten utblaasning, jeg kommer meg gjennom det! Det er bare saa hardt akkurat naa, paa toppen av alt arbeidet, jobben kommer til aa vaere travel til ut april, minst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper hun tar saken videre, du har ikke lov til å si henne opp på slikt grunnlag. Skam deg.

Anonym poster: 0acc080a47c8d75d68dd67727e3c09c0

Skrevet

Men det finnes nok et annet grunnlag, f.eks. at hun var sesongarbeider.. Du hadde der i mot gjort det mye lurere i å permittere henne. Håper du og eksen din snakker sammen, for det der er virkelig råttent. Kan ikke sette meg i dine sko, men tror deg når du sier du er sliten!

Skjønner ikke hva han tenker med, kaste bort jobb, økonomi og forhold og det som er :/ huff!

Skrevet

Håper hun tar saken videre, du har ikke lov til å si henne opp på slikt grunnlag. Skam deg.

Hun var ikke ofisiellt ansatt, hjalp kun til. Skam deg selv du.

Skrevet

Og jeg betalte henne dobbelt.

Skrevet

Du skrev at hun ble ansatt og da gikk jeg utifra det.

Kjedelig situasjon, men av og til oppstår det følelser for nye mennesker og man ønsker å bryte ut av det gamle forholdet.

Skrevet

Du skrev at hun ble ansatt og da gikk jeg utifra det.

Kjedelig situasjon, men av og til oppstår det følelser for nye mennesker og man ønsker å bryte ut av det gamle forholdet.

Ja, men da synes jeg man skal holde de følelsene på privaten og oppføre seg profesjonelt på jobb

Skrevet

Tricky situasjon, men uansett om hun var offisielt ansatt eller ei, så synes jeg det var litt smakløst å gi henne fyken på den måten. Men jeg skjønner hvorfor du gjorde det. Det var ikke særlig profesjonelt gjort av verken han eller henne, så de bør ta litt av skylda her.

Skal i alle fall love deg en ting, at du jobber sånn som du gjør nå, DET klarer du ikke ut april.

Håper virkelig ikke du tar han tilbake etter dette her, ikke bare "utroskap", men la deg i stikken hva angår jobb....? Uaktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...