AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Som emnetittelen viser ønsker jeg vite fra dere, hvordan dere klarte å bli kvitt/redusere cellulittene. Jeg vet jo hva de generelle tipsene går i, men ønsker likevel å lese deres historier, hva som faktisk har fungert. Anonym poster: 5fc93782c271ce324d4b0131820c4346
fitness_ Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Cellulitter ligger i fettlaget under huden din, og med mindre du faktisk kvitter deg med alt det fettet så vil du aldri bli kvitt de. Man skulle tro at uendelig mange artikler om akkurat dette temaet har fått kvinner til å forstå at det finnes INGEN mirakelkur. Så med mindre du bestemmer deg for å redusere fettprosenten din til et veldig usunt og skadelig på langsikt nivå så burde du heller lære deg å elske kroppen din for slik den er. Det finnes ingen kremer eller behandlinger som fjerner de, men du kan forebygge at det kommer flere ved å trene (styrke og cardio) samt å ha et sunt kosthold med lite fett, mye protein og moderat med karbohydrater. Endret 25. januar 2013 av fitness_
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Jg ble kvitt mye cellulitter da jeg sluttet å spise godteri, popcorn, chips, osv, store mengder salt og sukker gjorde de store og tydelige. Jeg spiser jo godis av og til, men bare av og til. Spiser sunt, mye renskåret kjøtt, fugl og grønnsaker, og fisk. Ikke usunne karbohydrater, de gjorde mine cellulitter verre. Anonym poster: 438880127ef5f48bea5bac40e9446784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå