Augustbrud02 Skrevet 3. juni 2002 #1 Del Skrevet 3. juni 2002 I går oppdaget jeg en flekk på min kjæres hvite skjorte. Jeg smørte den inn med Zalo (som alltid virker), og vasket den med en gang. Men flekken forsvant ikke. Jeg vasket den så en gang til med Bio Tex, men heller ikke dette hjalp. Har dere noe vidundermiddel for å få vekk slike håpløse flekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 3. juni 2002 #2 Del Skrevet 3. juni 2002 Prøv Sunligt såpe (såpestykke som ligger i en gul og blå pakke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 3. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juni 2002 Takk for tips. Da prøver jeg det, og får håpe det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 4. juni 2002 #4 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg lykkes ALLTID med klorbleking.....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 5. juni 2002 #5 Del Skrevet 5. juni 2002 Hvis du ikke vil bruke klor, men derimot har tenkt deg til sydligere breddegrader i sommer, så har jeg et tips som ALLTID funker. Heng klesplagget ut i solen en hel dag og flekken blir borte!!! Funker neppe her i Norge, men i Sør-Europa er det intet problem.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 7. juni 2002 #6 Del Skrevet 7. juni 2002 Her er et tips: http://www.anis.no/arkivkort/181.asp12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå