Gå til innhold

Homsete å sperme i en kondom og gi det til en mann? Eller sperme i ansiktet hans på hotell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer runket jeg på webcam foran en mann (jeg er ikke homo, men har tydeligvis en digg pikk siden alle menn på homsechatter digger pikken min).

En mann var helt desperat etter spermet mitt, så for å være grei sprutet jeg i en kondom som jeg la i et CD-cover og gjemte på et spesielt sted ute der bare denne mannen kunne finne den. Jeg tegnet også en tegning på coveret for at mannen skulle være sikker på at det var min kondom.

Etter av kondomet var hentet logget vi oss på chatten igjen, og mannen drakk mitt sperm ut av kondomet mens jeg så på.

Jeg har også møtt menn via chatter på hotell som jeg har runket foran. De har IKKE fått lov til å røre meg, de har kun ligget på gulvet og gapet opp slik at jeg kan sprute i munnen dems. Så fort jeg er ferdig forsvinner jeg.

Har noen flere her prøvd dette eller liknende? Er det homsete av meg å gjøre slik? Jeg ville aldri tatt på en pikk eller noe annet på en mann, men tenner veldig, veldig på å bli sett på mens jeg runker...

Anonym poster: 45807124805dd99efe0e61bab9f2f215

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en del av en homsete aktivitet, det kommer du ikke bort i fra. Men er det egentlig et problem at du åpenbart syns det er helt greit at pikken din gir nytelse til andre menn?

Du rører ikke noen annens pikk, de rører ikke din pikk, det er bare du som rører med om dette er homsete.

Drit i det, gjør det deg kåt og glad, og det ikke skader noen, rock on!!

• Liker 20
Skrevet

Hvorfor MÅ du definere deg? :) Er dette noe du tenner på og liker, så trenger du ikke putte deg selv i en boks. Jeg som er kvinne liker å bli sett på av andre kvinner og tenner på at kjæresten min(mann) knuller dem. Jeg ser ikke på meg selv som hetro, lesbisk eller bifil. Jeg liker mennesker!

Anonym poster: ab1bfe3417769e664364ffcf05c3e767

• Liker 2
Gjest LostCase
Skrevet

Får du noe for dette eller gjør du det av "glede"?

Det er vel ikke noe galt i det du gjør, og vil ikke tro at det definerer deg som "homo". Det er jo ikke slik at du tenner på andre menn....

Skrevet

Får du noe for dette eller gjør du det av "glede"?

Det er vel ikke noe galt i det du gjør, og vil ikke tro at det definerer deg som "homo". Det er jo ikke slik at du tenner på andre menn....

Får ikke noe for dette, blir bare steinkåt av å dra pikken min foran andre mennesker, både kvinner og menn, men menn er jo mest ivrige på å se dette. De bryr seg ikke, de møter deg gjerne i en garasje om 10 min dersom det trengs, haha :)

Trodde kanskje jeg var syk i hodet eller noe, men fint å få positive tilbakemeldinger fra dere. Så for meg en hav av "din sjuke jævel" osv :)

Er det flere her inne som har litt "syke" fetisher?

Gjest Lurifix
Skrevet

Du er da like syk i hode som alle andre. Sende sperm i kondom til andre mannfolk er da rimelig spesielt om man ikke er homofil selv, men alle har da sine ting de tenner på. Who cares?!

• Liker 1
Skrevet

HAHA, sperme i ansiktet til en mann er relativt homofilt ja :P

Anonym poster: 33825c2c369776cf72eea51e10409d58

• Liker 5
Skrevet

Hvis ikke det er homofilt er det ingenting som er det det. Men ikke noe galt i å være homofil. Kom ut av skapet ditt du og bli et fritt og fulkomment menneske.

Anonym poster: 8931a057c439735610586dab547823a1

• Liker 11
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Vil vel muligens si at det er en passe dose bi uten at det trenger å være dommedag av den grunn.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du tenner på det og har glede av det; er det nødvendig å sette det i bås eller gi det navn?

Kos deg du!:-)

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil ikke kalle det homofilt, da du jo ikke virker så opptatt av nøyaktig hvem som ser på. Dessuten er vel tilgangen på menn som vil se på dette langt større enn kvinner, så sånn sett kan det jo ha en praktisk dimensjon.

Men fetisjpreget -definitivt. Du er ergo definitivt en fetisjist.

• Liker 2
Skrevet

Du er eksibisjonist, ikke homofil. Eksibisjonister tenner på oppmerksomheten og at andre tenner på kroppen deres, uten å nødvendigvis tenne på personene som tenner på å se på ;)

• Liker 9
Gjest Darthoven
Skrevet

HAHA, sperme i ansiktet til en mann er relativt homofilt ja :P

Anonym poster: 33825c2c369776cf72eea51e10409d58

Du misforstår. Å BLI spermet i ansiktet AV en mann er homofilt. Å sperme andre menn i ansiktet er bare über-alfamale og hetero.

Fra spøk til revolver..Jeg skjønner ikke hvorfor du, ts, bryr deg så mye om hvorvidt det er gay eller ikke å ronke i ansiktet til andre menn, men jeg ville heller bekymret meg litt over hvorfor jeg drev med såpass skitne og snuskete aktiviteter.

Skal jeg være helt ærlig, så høres det både gayt og skittent ut, men om du tenner på det så er det jo bare å runk on!

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Du er eksibisjonist, ikke homofil. Eksibisjonister tenner på oppmerksomheten og at andre tenner på kroppen deres, uten å nødvendigvis tenne på personene som tenner på å se på ;)

Det MÅ være et snev av gay-curiousness der tror jeg..Jeg kunne sikkert vært litt eksibisjonistisk av meg selv, men da kun i nærheten av kvinner. Å gjøre noe slikt i nærheten av menn føles bare frastøtende.

Skrevet

Jeg elsker å bli onanert foran, av både kvinner og menn. Gjerne om jeg og en annen kan onanere "sammen" uten å røre hverandre. :)

Anonym poster: f9df68d4f33d75d00bbbe937baef366d

Skrevet

Fra spøk til revolver..Jeg skjønner ikke hvorfor du, ts, bryr deg så mye om hvorvidt det er gay eller ikke å ronke i ansiktet til andre menn, men jeg ville heller bekymret meg litt over hvorfor jeg drev med såpass skitne og snuskete aktiviteter.

Driver ikke så mye med sånt, det er vel 4-5 år siden nå. Men tenker tilbake på det av og til. Jeg liker ting som er litt sprøtt, tror jeg :-)

Skrevet

Det er det mest homsete jeg har hørt om på lenge. :D

Anonym poster: d261776c113332fec8ae18d18decdc98

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

I sommer runket jeg på webcam foran en mann (jeg er ikke homo, men har tydeligvis en digg pikk siden alle menn på homsechatter digger pikken min).

En mann var helt desperat etter spermet mitt, så for å være grei sprutet jeg i en kondom som jeg la i et CD-cover og gjemte på et spesielt sted ute der bare denne mannen kunne finne den. Jeg tegnet også en tegning på coveret for at mannen skulle være sikker på at det var min kondom.

Etter av kondomet var hentet logget vi oss på chatten igjen, og mannen drakk mitt sperm ut av kondomet mens jeg så på.

Jeg har også møtt menn via chatter på hotell som jeg har runket foran. De har IKKE fått lov til å røre meg, de har kun ligget på gulvet og gapet opp slik at jeg kan sprute i munnen dems. Så fort jeg er ferdig forsvinner jeg.

Har noen flere her prøvd dette eller liknende? Er det homsete av meg å gjøre slik? Jeg ville aldri tatt på en pikk eller noe annet på en mann, men tenner veldig, veldig på å bli sett på mens jeg runker...

Det trenger ikke å dreie seg om "homsing", det kan være snakk om en form for dominans også. Jeg kan lett se den seksuelle gleden i det å "nedverdrige" og dominere en annen fyr (en biologisk konkurrent) på den måten, uten at det nødvendigvis betyr at man tenner på selve fyren. Kanskje det er mer sånn at en tenner på "seg selv"? Det at man kan få en annen fyr til å gå å plukke opp et CD-cover med spermen din i, for så å drikke spermen på webcam? Jeg mener, hannhunder som driver og jukker på hverandre for dominans kan jo bare gå og ta seg ei bolle i forhold til det.

Bare en teori som ikke nødvendigvis er sann...

Endret av SpaceBaby
Gjest Snoken-
Skrevet

Du er ikke homofil, men du har homoseksuelle tendenser.

• Liker 1
Skrevet

Du tenner jo tydelig menn da, i og med at du får ståpikk av å tenke på at du skal sprute i munnen på en MANN.

Men det er jo ikke noe galt i det, minus det med det gjemte kondomet, det er det ekleste jeg har hørt på lenge!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...