AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Holder på å bli sprø for jeg pleier å ta Restylane regelmessig, men kan ikke det nå fordi jeg er gravid. Føler meg skikkelig fæl nå rett og slett. Noen er avhengig av maskara for å føle seg fine, jeg av Restylane. Bruker så vidt sminke til vanlig fordi jeg føler det holder med Restylanen, men nå må jeg sminke meg mye for å dekke over føler jeg Noen flere her inne som har hatt/har det sånn? Eller noen andre ting dere er avhengige av som dere ikke kan gjøre fordi dere er gravide? Anonym poster: 312002119ea56294daee6ab9acd3e849
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Se på det som en bra ting. Kanskje du kan bli kvitt den utrolig teite avhengigheten din. Anonym poster: 6f0a2de7271d98f77cdc709a03d2d012 20
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Se på det som en bra ting. Kanskje du kan bli kvitt den utrolig teite avhengigheten din. Anonym poster: 6f0a2de7271d98f77cdc709a03d2d012 Du aner jo ikke grunnene til jeg tar det gjør du vel? Svaret er nei, så ikke kom å være så hovmodig. Anonym poster: 312002119ea56294daee6ab9acd3e849 4
Rucula Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Det er krig i verden! 900 delfiner ble akkurat slaktet ned uten for salomon øyene barnearbeid Folk og dyr sulter og dør Det skjer så mye dritt i denne verden og du uroer deg for å ikke få pumpa opp leppene med fyllmasse!! jeg forstår ikke sånnt! 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Det er krig i verden! 900 delfiner ble akkurat slaktet ned uten for salomon øyene barnearbeid Folk og dyr sulter og dør Det skjer så mye dritt i denne verden og du uroer deg for å ikke få pumpa opp leppene med fyllmasse!! jeg forstår ikke sånnt! Jeg har det ikke i leppene. Jeg har et arr på kinnet etter at jeg falt en gang og jeg har restylane i det for at huden skal bli jevn der og at man ikke skal se det stygge arret så godt. Så vet du det. Anonym poster: 312002119ea56294daee6ab9acd3e849 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Jeg vet forresten at det skjer mye dritt i verden. Det er trist, men det er dessverre ikke så mye jeg kan gjøre med det. Anonym poster: 312002119ea56294daee6ab9acd3e849
Strixvaria Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Hva med en tykkere concealer, eller er ikke det nok til å dekke? Du må ha falt på noe ganske digert og skarpt dersom det har ført til et arr som synes så godt at du må ty til restylane (det høres for øvrig ut som en smertefull opplevelse) - er det virkelig så ille som jeg får inntrykk av her, eller er det mer det at du er en perfeksjonistisk type som ser det bittelille mini-arret som ingen andre egentlig ser? (ikke vondt ment fra min side, oppriktig nysgjerrighet herfra; det er tross alt vesentlige forskjeller på om man har en liten hvit strek et steds eller om det er snakk om et merke som dekker halve ansiktet) Nå vet ikke jeg hvordan det er med laser og graviditet, men er dette et alternativ ellers, sånn for å få vekk arret en gang for alle, eller lar det seg ikke gjøre? Det kunne jo vært en idé hvis det var mulig, så hadde du sluppet å styre med påfyll av restylane - selv om virkestoffene (i teorien, hvertfall) går ut av kroppen etter en viss tid, så er det ikke spesielt bra for huden over et lengre tidsrom (du ser jo svært godt hvilke kjendiser som har tatt restylane og botox etter hvert som de eldes), og når du har såpass fin hud at du ikke trenger å sminke deg ellers, så har du jo en kjempefordel dersom du kan finne en måte å slippe å putte noe som helst av sminke eller kjemikalier på/i den (:
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Hva med en tykkere concealer, eller er ikke det nok til å dekke? Du må ha falt på noe ganske digert og skarpt dersom det har ført til et arr som synes så godt at du må ty til restylane (det høres for øvrig ut som en smertefull opplevelse) - er det virkelig så ille som jeg får inntrykk av her, eller er det mer det at du er en perfeksjonistisk type som ser det bittelille mini-arret som ingen andre egentlig ser? (ikke vondt ment fra min side, oppriktig nysgjerrighet herfra; det er tross alt vesentlige forskjeller på om man har en liten hvit strek et steds eller om det er snakk om et merke som dekker halve ansiktet) Nå vet ikke jeg hvordan det er med laser og graviditet, men er dette et alternativ ellers, sånn for å få vekk arret en gang for alle, eller lar det seg ikke gjøre? Det kunne jo vært en idé hvis det var mulig, så hadde du sluppet å styre med påfyll av restylane - selv om virkestoffene (i teorien, hvertfall) går ut av kroppen etter en viss tid, så er det ikke spesielt bra for huden over et lengre tidsrom (du ser jo svært godt hvilke kjendiser som har tatt restylane og botox etter hvert som de eldes), og når du har såpass fin hud at du ikke trenger å sminke deg ellers, så har du jo en kjempefordel dersom du kan finne en måte å slippe å putte noe som helst av sminke eller kjemikalier på/i den (: Synes det er bedre å kunne gå uten sminke enn å måtte stresse med å dekke det til med masse concealer og annen sminke. Det er ikke kjempestort, men det er ille nok til at jeg føler meg veldig lite fin når det synes. Tror ikke laser er noe alternativ til denne typen arr. Anonym poster: 312002119ea56294daee6ab9acd3e849
Gjest BabyBlue Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har det ikke i leppene. Jeg har et arr på kinnet etter at jeg falt en gang og jeg har restylane i det for at huden skal bli jevn der og at man ikke skal se det stygge arret så godt. Så vet du det. Anonym poster: 312002119ea56294daee6ab9acd3e849 Kanskje du kan ta laser/syrepensling en gang for å få en permanent effekt? Eller er arret så dypt at det ikke er noe å gjøre med det? Uansett så kan det kanskje hjelpe å investere i en veldig dekkende foundation/concealer som ikke tar så lang tid å ta på om morningen. Vet at dermablend er et merke som spesialiserer seg på skikkelig pigmentert sminke til dekking av arr og sånt. Kanskje det kan være et alternativ? Her er en video fra Vichy Dermablend corrective foundation, tror du det kunne ha vært noe? Men angående det med syrepensling så vet jeg at obagi blue peel er sånn at hudlegen/legen (?) selv kan bestemme hvor dypt det skal gå ned i huden etter applikasjon og virketid, så kanskje du kan se inn i det?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #12 Skrevet 27. januar 2013 kvalmt... Har du vondt noen plass? Anonym poster: 312002119ea56294daee6ab9acd3e849 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #13 Skrevet 27. januar 2013 Kanskje du kan ta laser/syrepensling en gang for å få en permanent effekt? Eller er arret så dypt at det ikke er noe å gjøre med det? Uansett så kan det kanskje hjelpe å investere i en veldig dekkende foundation/concealer som ikke tar så lang tid å ta på om morningen. Vet at dermablend er et merke som spesialiserer seg på skikkelig pigmentert sminke til dekking av arr og sånt. Kanskje det kan være et alternativ? Her er en video fra Vichy Dermablend corrective foundation, tror du det kunne ha vært noe? Men angående det med syrepensling så vet jeg at obagi blue peel er sånn at hudlegen/legen (?) selv kan bestemme hvor dypt det skal gå ned i huden etter applikasjon og virketid, så kanskje du kan se inn i det? Det er ganske dypt, men ikke så stort. Kan gå til en hudlege å høre om de har noen løsninger. Vil jo helst få det bort permanent. Det er jo ganske dyrt med Restylane så hadde vært fint om jeg kunne sluppet å ta det for at jeg skal føle meg vel. Får vel ikke gjort noe før etter graviditeten uansett, men kan høre. Greit å ha en plan. Syrepensling så litt skummelt ut Anonym poster: 312002119ea56294daee6ab9acd3e849
Ivana Skrevet 27. januar 2013 #14 Skrevet 27. januar 2013 Har du vondt noen plass? Anonym poster: 312002119ea56294daee6ab9acd3e849 ja, "veldig", vondt på ts vegne.
Lexica Skrevet 27. januar 2013 #15 Skrevet 27. januar 2013 Det gjør IIIIIILT å lese alle de unødvendige kommentarene....OPPGITT! Har dere ikke erfaringer eller tips innenfor tråden, trill et annet sted å gjør kvalm. Unødvendig! 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #16 Skrevet 27. januar 2013 Det gjør IIIIIILT å lese alle de unødvendige kommentarene....OPPGITT! Har dere ikke erfaringer eller tips innenfor tråden, trill et annet sted å gjør kvalm. Unødvendig! Enig med deg. Unødvendig å slenge ut sånne kommentarer. Akkurat som om dere som slenger dritt ikke bruker penger på noe unødvendig. Til ts: jeg kunne ikke bleke tennene mine og følte meg faktisk helt jævlig. Syns tennene mine var så gule og discusting. Kan ikke gjøre det nå som jeg ammer heller... Anonym poster: 51bdb744447d80e73da1888e9f3bec82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå