Gjest wing Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Vi holder på å bestemme oss for farger, fliser og bad! Det er ikke enkelt!! Vi har bestemt oss for to vegger som vi skal male i eggehvitt og to vegger som skal flises inn med store fliser i samme nyanse. Gulvet skal være brunt. Når det kommer til badekaret er vi veldig usikre på hva som blir finest? Flislegging eller ikke? Til opplysning skal vi ha hvit høyglans baderomsinnredning. Kan det bli fint med et badekar uten fliser, tro? Helt enkelt, firkantet, rett på flisene? Eller bør vi flise de inn? Noen gode råd?
Gjest wing Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Ingen som har noen synspunkter eller råd på dette?
Gjest Gaby Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Jeg liker frittstående badekar best, men det forutsetter at det er et fint badekar! Ikke sånn "vanlig" type, men et som er laget for å stå helt fritt, uten kanter og skjøter på utsiden.
Mariahamm Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Jeg synes det kan være veldig fint å flise inn, dersom det er gjort riktig. Man kan også også gjøre det mer praktisk ved å legge på lengden og få et sted å ha pynt/håndklær osv :-) Det savner jeg på mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå