Gjest saya Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 De siste gangene jeg har løpt på mølla har jeg fått så innmari vondt på innsiden av leggen. Ikke foran, som jeg har skjønt at er greia ved beinhinnebetinnelse? Er det noen som vet hva dette kan være? Det er ikke uutholdelig, så jeg har ikke gått til legen eller noe, men litt plagsomt er det jo. Noen som har opplevd lignende?
Gjest *Maja* Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Høres ut som påbegynnende beinhinnebetennelse og da skal du stoppe å løpe. Her kan du lese mer http://www.sportsskader.no/?mod=plink&id=1086
Gjest saya Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Høres ut som påbegynnende beinhinnebetennelse og da skal du stoppe å løpe. Her kan du lese mer http://www.sportsska...d=plink&id=1086 Æsj æsj æsj - det vil jeg jo ikke ha nå som jeg endelig har kommet igang med løpingen igjen. Jaja, får følge rådene der. Forresten - tusen takk for svar! Har lagt merke til at ofte har så gode fornuftige svar - takk!
Gjest *Maja* Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Æsj æsj æsj - det vil jeg jo ikke ha nå som jeg endelig har kommet igang med løpingen igjen. Jaja, får følge rådene der. Forresten - tusen takk for svar! Har lagt merke til at ofte har så gode fornuftige svar - takk! Haha, så lenge de asiatiske hissige genene mine ikke slår til så liker jeg å tro at jeg kan komme med noe fornuftig i blandt Skjønner det er kjipt når en har kommet i gang, men kjipere om en presser seg så vondt blir verre. Powerwalking, ellipse og sykling er jo fine alternativer mens du rehabilterer leggen. Tøying og gjerne tigerbalsam kan hjelpe å fremskynde helingen
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Det kan også være stramme muskler. Jeg har periodevis vondt i leggene under og etter trening, men etter jeg begynte å tøye beina grundig er jeg blitt mye bedre. Spesielt vristen (forsiden av foten) er veldig stram. Kan være verd et forsøk Anonym poster: 1f8dd01ae49572e7a06050a79458b9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå