AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Husker jeg leste at ei hadde fortalt moren til han som dumpa henne om hvordan han var i senga, hva han likte, hva han ikke fikk til oss til han begynte å grine Er det flere som har sånn morsomme historier der drittsekken fikk som fortjent? =) Anonym poster: 1956a3ca58998a2ba0841aa39be4b44b
Boost Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Hva er det for en hevn? Å fortelle mora til eksen hva han likte i senga xD patetisk, men kan ha misforstått? Link? Hadde kjæreste, han fingra ei som hater meg(fordi hun likte det som da var min kjæreste). La meg legge til at dette skjedde på en SCENE på gatabil. Hevnet ikke selv, var pissed, men skjønte han ikke akkurat var en "keeper". Skal dog ikke nekte for at jeg smilte litt når flere av våres felles venner la ut bilder av dette på Facebook tenkt dere to kanondritings mennesker, nei herregud! Så ikke ut
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Husker jeg leste at ei hadde fortalt moren til han som dumpa henne om hvordan han var i senga, hva han likte, hva han ikke fikk til oss til han begynte å grine Er det flere som har sånn morsomme historier der drittsekken fikk som fortjent? =) Anonym poster: 1956a3ca58998a2ba0841aa39be4b44b Jeg tror hun straffet moren hans mer enn han. Jeg vet at om jeg hadde vært mor, hadde det vært det aller siste jeg ville høre om. Hadde ikke sagt det videre til sønnen min heller. Skulle jeg sagt noe til sønnen min, hadde jeg sagt "Godt du ble kvitt henne, hun virker ikke stabil". Endret 25. januar 2013 av Evilposelos 1
Britt Banditt Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Husker jeg leste at ei hadde fortalt moren til han som dumpa henne om hvordan han var i senga, hva han likte, hva han ikke fikk til oss til han begynte å grine Er det flere som har sånn morsomme historier der drittsekken fikk som fortjent? =) Anonym poster: 1956a3ca58998a2ba0841aa39be4b44b Herregud, her var det jo hun som virket som den patetiske..
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Jeg var dødelig forelsket i en fyr i mange år da jeg var tenåring, men jeg kjente ham ikke veldig godt ettersom jeg bare turte snakke med ham i fylla (liten plass, vi begynte å drikke tidlig). Han utnyttet meg opptil flere ganger (mye min egen skyld, da, som lot ham gjøre det, men dog...trenger jo ikke være drittsekk fordet), og skrøt av det til kompisene i ettertid. Etter noen år borte kom jeg tilbake til hjembyen. Han ba meg på date (sikkert med friskt i minne at jeg pleide være enkel å få i seng, samt at jeg hadde et betraktelig bedre utseende enn før), og fem års forelskelse døde i løpet av to timer, fyren viste seg jo å være hjernedød i mine øyne (tror det var første gang jeg snakket ordentlig med ham i edru tilstand). Etter å ha sett en film satte han inn "movsene", men jeg ba ham bare kjøre meg hjem. Han så litt snurt ut, men hva kunne han si Vi møttes på fest noen ganger senere, og jeg antydet at vi skulle gå hjem sammen, han gikk fem på hver gang (dvs. gikk og sa i fra til de han var med at han gikk, mens jeg stakk hjem uten ham i mellomtiden). Tror han fortsatt går rundt og inbiller seg at han er min store kjærlighet. Han har blitt en ekkel "gammel" gris som utnytter fattige jenter i Thailand når han ikke er på jobb (hadde ham en kort periode på FB av ren nysgjerrighet, orket ikke alle de slibrige oppdateringene, tydelig at han tror han er noe til kar og skyter av sine "erobringer"). Takk og lov at man kan "unfriende" noen. Anonym poster: 6816724b702a528118c3fca3daec4d76
Havbris Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Husker jeg leste at ei hadde fortalt moren til han som dumpa henne om hvordan han var i senga, hva han likte, hva han ikke fikk til oss til han begynte å grine Er det flere som har sånn morsomme historier der drittsekken fikk som fortjent? =) Anonym poster: 1956a3ca58998a2ba0841aa39be4b44b Var det drittsekken som fikk som fortjent, eller var det moren hans som fikk noe hun ikke fortjente?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Seriøst? Det der er bare sykt. Mødre ringer man bare hvis fyren truer med å ta sitt eget liv og man er oppriktig bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå