Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer hvis noen ringer inn til mobillen mens jeg snakker i den.

Får jeg se nummeret til den som har ringt da?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Tror det kommer litt an på. Men noen får jo melding når de har et tapt anrop.

Skrevet

Det kommer an på. Altså, det varierer. Når noen ringer meg mens jeg allerede snakker, kommer det sånn pipelyd, og jeg kan se på skjermen hvem som ringer, akkurat som ved normalt anrop. Jeg kan da velge å la det ringe, avvise, eller å svare og dermed sette personen jeg allerede snakket med på vent.

Skrevet

ja, mente det var sånn jeg også... lurer bare på hva som skjer hvis jeg ikke tar den fordi jeg feks ikke kan avbryte den samtalen jeg er i?

Vanligvis ellers så har jeg lagt inn nr i kontaktlista, så jeg ser hvem det er og ringer opp, men de jeg venter på skal ringe meg nå, kjenner jeg ikke nr på , så vil bare se nr deres og er redd jeg skal gå glipp av samtalen, så bare lurte på om nr blir lagret noe sted slik som ved vanlig tapt anrop

Skrevet (endret)

Istedetfor tapt anrop fra "Bjarne" som det står i anropsloggen din om du kakler med Trude og ikke gidder svare Bjarne når han ringer, står det tapt anrop fra 91234567 eller hva nå nummeret til vedkommende er.

Dette betinger at du har "samtale venter". Om ikke, vil vedkommende få opptattsignal.

Endret av Blånd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...