Gå til innhold

6mnd baby trøtt på morgenen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonyma
Skrevet

Dere tenker at han kanskje sovet dårlig på natta? Nei, tvert i mot, han sovet kjempe godt, legger han kl 1900 og sovet ut hele natta. Problemet er at han begynner å være "urolig" fra ca 5-6 på morgenen, jeg hører på han at han trenger smokken sin og når han får den så sovner han igjen. Rundt kl 0730 - 0830 så er han våken og da begynner han å prate og tulle i senga si, da står vi opp men likevel syns jeg at han blir veldig fort trøtt igjen, rundt kl 0930-1000. Han er derimot veldig lenge våken på ettermiddagen og trenger vare en lur før han skal legge seg for natta.

Det jeg syns et rart er at han er så fort trøtt når han sover så godt på natta.. Jeg syns ikke dette et noe problem, tenker bare at han er slik som mamma og pappa er, trøtte mennesker hehe. Vil bare høre om det er andre som også har barn som et slik?

Ps. Når han sovner igjen rundt kl 1000 så sovet han i to timer, og noen dager mer... Hører heller ikke at han våknet på natta heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er HELT normalt at så små babyer har en dupp en times tid etter de våkner om morgenen.

• Liker 1
Skrevet

Det gjorde og fortsatt gjør min! :) Ordentlig godt sovehjerte. Hun hadde rett og slett behov for mer søvn fordi hun ble sliten ganske fort av høye lyder/for mye lek/TV'en feks. Vi måtte begrense besøk etterhvert, la henne ligge for seg selv med en flaske melk, gå oss en tur hvor hun lå å bare storkoste seg i stillestund uten noe som helst inntrykk av ting :) for hun sov hele dagen og hele natten. Var våken i ca 3 timer på en hel dag :P

Anonym poster: fe132c48aebfda6f59840dd33902d26f

Skrevet

Det er jo helt vanlig at de har en dupp en times tid etter at de våkner ;)

Skrevet

Min er nesten 11 måneder og trenger den første duppen sin bare to timer etter at hun står opp. Og så går det mange timer til neste dupp. :)

Skrevet

Sånn har min også vært hele tiden :) en dag inni mellom er det opp mot 3 timer før første dupp.

Gjest Anonyma
Skrevet

Ok, men da er han "normal" :)

Men det ser ut som gutten er smittet av en eller annen mage virus, mye løs og grønn/gul bæsj :s og det gjør vist at han blir mer trøtt!

Skrevet

Er ikke tenner på gang, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...