AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Del Skrevet 25. januar 2013 Er det flere menn som kjenner seg igjen i de tankene på fredagskvelden når du vet de andre gutta er ute å har det gøy? Anonym poster: dc4a64894193243bb4e477871550e888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente Skrevet 25. januar 2013 #2 Del Skrevet 25. januar 2013 hmm jeg er jente så kan ikke si noe særlig om dette, men jeg føler av og til at jeg godt kunne ha hatt en fjernkontroll og satt pause på typen mens jeg var ute og hadde det like fett med venninde som i "gamledager".. gjerne en hel helg faktisk!! håper dette hjalp det på noen måte?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #3 Del Skrevet 25. januar 2013 Hvis du ikke får lov til å gå ut med gutta på av kjæresten din, så er det kanskje like greit å stikke for godt? Hørtes ikke ut som et trivelig forhold. Anonym poster: 045f8b7223c5fe1dff5b184b961f15c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkiZy Skrevet 25. januar 2013 #4 Del Skrevet 25. januar 2013 Klarer du ikke å uttrykke at du vil ut med gutta uten bøtta, eller synes du at du har rett til å uttrykke det du føler og har behov for akkurat den fredagen, ved å slenge en bøtte over tryne på a? Få frisk luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 25. januar 2013 #5 Del Skrevet 25. januar 2013 Ifølge overskrifta hørtes det mer ut som en ´fantasi´du har, men forstår at det er det du må ty til hvis du har problemer med språket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitrondrops Skrevet 25. januar 2013 #6 Del Skrevet 25. januar 2013 Å være sammen med noen er vel frivillig, eller? Du får prøve å kompromisse med henne så du kan få dra ut med gutta, samtidig som du gir henne noe annet hun har lyst til/lyst på. Forhold handler om kompromiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #7 Del Skrevet 25. januar 2013 Hva er det i bøtta? Eter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå