LaToya Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Hei. Noen som har prøvd noen av produktene fra BareMinerals nye READY serie Jeg kunne tenke meg å prøve foundation fra den serien, da jeg synes løst pudder er litt sølete, så da virker kompakt mye bedre. Ser at øyeskyggene får mye skryt.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Dette lurer jeg også på! Veldig lyst til å prøve solpudderet.. Anonym poster: 1ee64ba1362cc9c257d8e69bb0e7923f
laperla Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Hei Jeg har kjøpt foundationen i Ready serien... Gledet meg veldig til å prøve denne, og hadde skyhøye forventninger til denne. Bruker samme farge som jeg ellers bruker. Iflg. Makeupalley og BareMinerals sine sider er nyansene hakket lysere enn i Original og Matte. For: - nyansen Fair passer perfekt - presset variant Imot: - foundationen kaker seg svært fort, selv om en bruker lite produkt - foundationen glir ikke inn i huden, men blir liggende utenpå og gir synlige porer - holdbarheten er elendig, etter en time oksiderer produktet og ser helt fryktelig ut - skal være fuktighetsgivende, men huden ser tørr og gusten ut - lover god dekkevne, noe den ikke har Kan nevne at jeg har sensitiv hud. Har også prøvd med BareMinerals Prime time primeren, etter anbefaling fra en Sephora ansatt. Bruker også Mineral veil´en i løs variant. Ellers har jeg lest at øyeskyggepalettene og blush´ene skal være av god kvalitet og fine farger. Liten oppdatering: Jeg hadde veldig dårlig tid en morgen, og tok på foundationen rett ovenpå Pure transformation night treatment fra bareMinerals, og fikserte pudderet med Chanel´s Poudre universelle kompakt pudder. Huden min så fin fin ut hele arbeidsdagen, og kvelden. Dette er faktisk min nye favoritt. <3 Endret 7. februar 2013 av laperla
LaToya Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2013 Jeg har bestilt foundation nå, litt spent på fargen. Håper den funker bra. Skal si fra når har fått testet den. Neste ønske er å prøve øyeskyggene. De får veldig mye skryt.
LaToya Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2013 Fikk foundation i går og fargen var feil. Jeg bestilte et hakk lysere og den ble lit lys. Skal bestille meg en ny i riktig farge (samme farge som løse). Har likevel på den nye i tynt strøk i dag. Synes den var litt å føre på, blender seg ok i huder og føler den sitter godt på. Men blir bedre når jeg etterhvert får den nye og riktig. Lurer på å bestille concealer og øyeskygge i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå