Gå til innhold

"ClearEyes"- får man tak i det i Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøvde dette produktet for noen år siden. Det var i dråpeform og gjorde at rødsprengte øyne (av for lite søvn) ble både klare og hvite igjen.

Dengang måtte man utenlands for å få tak i det.

Noen som kjenner til produktet og vet om det er å få tak i her i landet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Prøvde å få tak i det i Danmark, og selv der var det ikke å få tak i...

Det er visst heller ikke særlig bra å bruke det, men det vet du sikkert. En gang i blant går vel bra, men så er det jo sånn at åpnet pakke skal brukes innen 4 uker. (Kjøpte i England en gang...)

Skrevet

mamma kjøpte det på glassmagasinet for ca ett år siden, da hadde de det på lur bak kassa og man måtte spørre om det. Aner ikke om de har det mer.

Skrevet

Det var mulig å kjøpe dette inntil nå nylig. Men jeg tror de fleste har hvis du spør! :)

Vi pleide å kjøpe hos estethique.

Gjest gjest1
Skrevet

De fleste parfymerier har hvis du spør.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kjøpt det i flere år i Danmark...på Bilka. :-)

Har kun fått det er plass i Norge og det var i Bø i telemark.

Har de begynt å selge det i parafymerier i Norge nå også altså..??

I en "spør-legen-spalte" i Hjemmet eller Norsk Ukeblad, påstås det at produktet ikke er farlig ved moderat bruk.

Skrevet

De har jo alltid hatt det i Norge. Mamma har brukt det i alle år! ;)

Skrevet
mamma kjøpte det på glassmagasinet for ca ett år siden' date=' da hadde de det på lur bak kassa og man måtte spørre om det. Aner ikke om de har det mer.[/quote']

Jøssess! Ante ikke at de solgte under disk på Glassmagasinet :ler: . Hm, lurer på hva annet spennende de gjemmer under der? :sjarmor:

Gjest Nicoline
Skrevet

Noen allergi-dråper som jeg bruker har samme effekten - men bruken skal ikke overdrives. De heter SpersAllerg ... eller noe i den duren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...