Gjest mann Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Dama mi har barn fra før så vi må forholde oss til eksen hennes. Det er helt OK han er en grei mann. Men jeg reagerer litt på en ting, kan dere si meg om jeg over reagerer? Vi bor ikke sammen men bor like ved hverandre forresten. I forrige uke var dattra deres syk og hjemme fra barnehagen. en av dagene var mamman hjemme og den andre var pappan. men jeg reagerte på at pappan var hjemme med hun hos mamman da jenta var syk og ikke ble tatt med hjem til pappan. Hva tenker dere om det? Jeg bor ikke der men er der mye og har litt ting der og sånt...
Helen Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Dette synes jeg er helt riktig gjort av foreldrene, kjempebra at de samarbeider så fint. Jeg synes du er egoistisk som reagerer så dette. Mener du virkelig at barnet skal kjøres frem og tilbake mellom mor og far når barnet er sykt? 2
Uglen Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Synes også at dette høres helt ok ut. Hva hadde alternativet vært - å dra et sykt barn mellom to hus? Nå regner jeg jo med at eksen-til-dama ikke har fri adgang til hennes leilighet om det ikke er grunn for det. Men et sykt barn er absolutt en grunn etter min mening. Edit: rettet noen ord. Endret 25. januar 2013 av Uglen 2
Gjest loren Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Kunne ikke falt meg inn å reagere på. Gjør det samme selv med far til barnet mitt. Om han er syk skal han slippe å bli dratt ut i bil tidlig på morgenen når vi friske voksne heller kan flytte på oss. 2
Dallandra Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Så du mener at en syk unge skal være nødt til å reise mellom mors og fars hjem bare fordi du, voksne mannen, synes det er ekkelt å tenke på at exen til kjæresten din kan se tannbørsten din? Hensynet til det syke barnet bør absolutt gå først, og at foreldre og nye voksenpersoner i livet til barnet klarer å samarbeide på en fornuftig måte er veldig viktig for at barnet skal ha det bra. 1
Gjest nobilian Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Ikke vær så kjipe, da. Fyren spurte på en skikkelig måte, han var ikke på krigsstien.. 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Ser ikke problemet. Er ikke alle som blir fiender når de slår opp. Anonym poster: 24886de6bfe38d8ae140bce9dace06f6
Nusseli Skrevet 25. januar 2013 #9 Skrevet 25. januar 2013 Ikke vær så kjipe, da. Fyren spurte på en skikkelig måte, han var ikke på krigsstien.. ENIG! Ts, förstår att det är mycket nytt för dig när du har träffat en som inte bara en fortid (alla har ju det) men som också har fått ett litet barn ut från det. Om du hade haft något att vara orolig för så hade de dolt saker för dig. Du ska vara stolt över kvinnan som du precis har träffat, det är tydligen en kvinna som är väldigt omtänksam mot sitt barn och som är en bra mamma! Heja hon! Om du stöttar henne som kvinna och som mamma till ett barn så kommer ni säkert ha det jätte fint ihop. Ställt dig på samma sida som föräldrarna, alltså barnet sida 4
Torepop Skrevet 25. januar 2013 #10 Skrevet 25. januar 2013 Det er kanskje ikke så "gøy" for deg, men du må tenke på at dette er nok gjort i beste mening ovenfor deres felles barn. Det er en flott ting for barnet at foreldrene kan samarbeide på en slik måte. Samt så er det ikke så heldig å måtte flytte et barn som er sykt frem og tilbake.
Sign Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Synes det høres ut som om barnets foreldre gjør det beste for barnet.... Og det er jo det viktigste, ikke sant?
Shinana Skrevet 25. januar 2013 #12 Skrevet 25. januar 2013 Det barnet som er første prioritet. Voksne kommer i andre rekke. Slik er det, og slik skal det være. Er vel kanskje ikke så merkelig at du reagerte litt når du fikk vite om det, men regner med at du ser fornuften i det når du får tenkt deg litt om. Det at begge foreldrene tar ansvar, og kan snakke samme til tross for brudd er en veldig verdifull ting. Beklager at din situasjon kommer litt i bakgrunnen her, TS, men det ville vært mye verre for deg også dersom forholdet mellom foreldrene til barnet var dårlig.
Havbris Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Han var der for å passe på barnet, slik at barnet skulle slippe å bli forflyttet da det var sykt. Når du er syk liker du sikkert også å få ligge i din egen seng, i din egen leilighet/hus. Ikke lag noe mer ut av dette, og vær glad for at kjæresten din tar hensyn til barnet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå