Jeanine Skrevet 16. mars 2004 #1 Skrevet 16. mars 2004 Jeg fikk kjolen min i dag, levert på døra flere måneder før beregnet leveringstid!! I månedsskiftet mai/juni fikk jeg beskjed om og så kom den i dag!! Jeg bestilte den fra bridesave og har spart ca 7000 kr på det, og den passer perfekt og er akkurat slik som den jeg prøvde i butikken! Gjett om jeg er utrolig lettet!!
Gjest MrsL Skrevet 16. mars 2004 #2 Skrevet 16. mars 2004 Så fint da :-) Gratulerer :-) Hvilken er det da?
Måne Skrevet 16. mars 2004 #3 Skrevet 16. mars 2004 Så heldig du er! JAAAAA! Vi må få se hvilken det er!!!
Jeanine Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2004 det er denne: http://www2.bridesave.com/search/index.cfm...roduct_id=11814 bare min har ikke stropper, men ellers er den helt lik! Hvis dere klikker på enlarge this image så kommer det fram hvordan den ser ut bak også.
Lullu Skrevet 16. mars 2004 #10 Skrevet 16. mars 2004 Virkelig en pen kjole ja!! Og grattis med at den kom så fort. Det er jo så deilig når ting begynner å falle på plass!
Kalas Skrevet 16. mars 2004 #11 Skrevet 16. mars 2004 Lucky you! Flott kjole, men jeg synes nesten den var finere med stroppene på.
Vendelin Skrevet 16. mars 2004 #12 Skrevet 16. mars 2004 Knallfin kjole :-) Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale? Og hvor mye som var toll/avgift?
fortunateangel Skrevet 17. mars 2004 #14 Skrevet 17. mars 2004 Du kommer til å bli så fantastisk nydelig. Å se deg bli gift med mannen i ditt liv, se lillegullegutten staset opp, du i den fantastiske kjolen..det er nesten sånn at jeg begynner å hylgrine bare av å tenke på det! Regner med at det kommer til å bli felt noen rørte og beundrende tårer denne høsten. Vi har jammen mye å glede oss til, og ikke minst mye å glede oss over. Mange store og gode klemmer fra U KNOW WHO :-) Fortunateangel. Gifter meg med Mannen med stor M, 7.august
Jeanine Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #15 Skrevet 17. mars 2004 Knallfin kjole :-) Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale? Og hvor mye som var toll/avgift? betalte ca7700 og da er det 2000 kr som går til moms og toll. I Norge koster samme kjole 15000 og kan leies for 7200. Har spart en del penger på det! :-)
Jeanine Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #16 Skrevet 17. mars 2004 Du kommer til å bli så fantastisk nydelig. Å se deg bli gift med mannen i ditt liv, se lillegullegutten staset opp, du i den fantastiske kjolen..det er nesten sånn at jeg begynner å hylgrine bare av å tenke på det! Regner med at det kommer til å bli felt noen rørte og beundrende tårer denne høsten. Vi har jammen mye å glede oss til, og ikke minst mye å glede oss over. Mange store og gode klemmer fra U KNOW WHO :-) Fortunateangel. Gifter meg med Mannen med stor M, 7.august Ja vi kommer til å bli utrolig nydelige begge to!! og ikke minst småguttene og mennene!! Gleder meg helt utrolig mye, og ja det dommer garantert til å bli felt mange tårer, spesielt i august!! mange klemmer tilbake til deg! :kysse:
-ida- Skrevet 17. mars 2004 #17 Skrevet 17. mars 2004 Jeg må vente jeg, har sendt mail ang kjolen min og de sier jeg ikke kommer til å få den noe før mai, som jeg fikk først. Ble så håpefull når jeg leste meldingen din.
Jeanine Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #18 Skrevet 17. mars 2004 Jeg må vente jeg' date=' har sendt mail ang kjolen min og de sier jeg ikke kommer til å få den noe før mai, som jeg fikk først. Ble så håpefull når jeg leste meldingen din.[/quote'] så kjedelig da!! ar ikke peiling på hvorfor eg fikk min kjole så tidlig, men kanskje de hadde den på lager, eller kanskje de fikk en avbestilling. Håper du får en hyggelig overraskelse noen uker før forventet tid da ihvertfall!!
Marie H Skrevet 26. mars 2004 #19 Skrevet 26. mars 2004 Hei Jeanine! Du har jo virkelig satt deg inn i alt som har med Bridesave å gjøre ser jeg... Holder på å undersøke litt om jeg skal bestille kjolen min der. Kan du si litt om hva det kostet til slutt? Ble det prisen for kjolen + moms 24% + tollavgift 15 % ?? Hva med porto?? Sender deg en pm også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå