Gå til innhold

Bryllupsfest i Toscana

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke gifte meg, jeg, altså...

Jeg bare lurte på om noen kunne anslå hvilket sosialt lag man tilhører når man er norsk og feirer bryllupet sitt i Toscana i Italia med 70 gjester (om det er inkl eller ekskl familie er jeg ikke sikker på).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være fra alle sosiale lag: Brudeparet betaler som regel bare vielsen og middagsfesten uansett.

Ryanair kaster deg nesten gratis til Toscana, og så har de sikkert fått bedre pris på maten og brudesuiten.

Om jeg skulle kategorisert de hadde det heller vært i kategorien egoistisk. Med forbehold om at de begge er norske.

• Liker 3
Skrevet

Han er min tidligere psykolog, hun er også norsk.

Jeg synes det skal noe til at det passer for så mange mennesker å dra "så langt", det skal ordnes overnatting og transport osv. Men jeg har aldri vært i et bryllup i det hele tatt, så jeg vet ikke hva som er "vanlig".

Men altså, tusen takk for svar.

Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva din gamle psykolog gjør?

Anonym poster: b765ec9d81fd74c763112ed90350ce89

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva din gamle psykolog gjør?

Anonym poster: b765ec9d81fd74c763112ed90350ce89

Bryr meg egentlig ikke om hva han gjør, men da jeg hadde disse timene med ham, fikk jeg så veldig følelsen av at vi ikke kunne hatt mer forskjellig bakgrunn. Så når jeg nå kom over denne opplysningen, trodde jeg det kanskje kunne gi meg et hint om dette stemte, eller ikke. (Han fikk meg i grunnen til å føle meg som søppel.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...