ruskesarah Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Beste venninnen min reiser til Asia i 4 mnd. Hun har gjort så utrolig mye for meg det siste året, så hun fortjener virkelig å få noe helt spesielt før hun reiser. Noe hun kan ha med seg, som minner henne på vennskapet vårt. Trenger virkelig hjelp?! Hun er en sånn venn som man bare kan sitte helt stille i sofaen med uten å gjøre noen verdens ting. Men hun er også en svært energisk person som absolutt ikke er redd for å skille seg ut. Vi pleier å dra på rave party sammen, hun elsker musikk. Vi pleier å se gamle VHS filmer sammen, Alice in Wonderland er favoritten. Og vi er veldig weheartit fans. Vet ikke om disse opplysningen hjelper noe særlig, trenger ikke ta hensyn til dem, men det er vel disse tingene som hadde gjort gaven mest mulig personlig. Håper det er noen kreative sjeler der ute som kunne hjulpet meg?! Det hadde blitt satt veldig stor pris på. 1
Belima Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Hva med en lydbok? Kjekt å ha på flyet eller hvis hun vil slappe av litt.
aglaea Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Jeg fikk en slags "alarm" til å feste på døren til hotellrommet osv. av mine bestevenner når jeg skulle reise. De var vel litt bekymret for alle de shabby hostelene jeg skulle bo på Men det er kanskje ikke en så personlig gave (selv om jeg syntes det var søtt at de ville passe på meg ) Jeg vil ikke anbefale å gi en for stor gave, hvis det er meningen at hun skal ha den med seg. Man prøver jo å pakke med seg minst mulig når man skal være borte så lenge.. Ellers har jeg dessverre ingen gode tips! Lykke til, hun setter nok veldig pris på det
ruskesarah Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2013 Hva med en lydbok? Kjekt å ha på flyet eller hvis hun vil slappe av litt. Det var bra du sa, for hun vurderte å kjøpe lydbok, det hadde jeg glemt! Takk for tipset!
ruskesarah Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2013 Jeg fikk en slags "alarm" til å feste på døren til hotellrommet osv. av mine bestevenner når jeg skulle reise. De var vel litt bekymret for alle de shabby hostelene jeg skulle bo på Men det er kanskje ikke en så personlig gave (selv om jeg syntes det var søtt at de ville passe på meg ) Jeg vil ikke anbefale å gi en for stor gave, hvis det er meningen at hun skal ha den med seg. Man prøver jo å pakke med seg minst mulig når man skal være borte så lenge.. Ellers har jeg dessverre ingen gode tips! Lykke til, hun setter nok veldig pris på det Det hadde vært koselig å gi, i og med at jeg alltid er den overbeskyttende venninnen av oss to!
ruskesarah Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2013 Det var en smart ting, dere er kreative altså! Hvorfor kommer ikke jeg på sånne ting..
Belima Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Jeg synes det er bra at ikke alle kommer på alt jeg, for da hadde vi ikke hatt behov for kvinneguiden! Endret 26. januar 2013 av Belima
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå