AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Jeg går markedsføring på mitt tredje år og jeg skal skrive en generell oppgave. Det høres jo greit ut, men hodet mitt står veldig fast ved å finne HVA jeg skal skrive om! Jeg har valgt å skrive alene (angrer litt nå ja) og håper noen kan hjelpe meg med å finne en problemstilling/tema. Man må velge en veldig innsnevret oppgave så det ikke blir for bredt tema. Jeg liker veldig godt markedsføring, forbrukeratferd, branding, og reklame. Hadde egentlig ikke tenkt til å skrive ut i fra EN bedrift, men aldri si aldri. Nå mens jeg skriver dette innlegget kom jeg på at jeg har skrevet lange oppgaver tidligere om bedrifter - tidligst var en oppgave om Hérmes nå i høst om hvordan de sto i markedet. Smart å skrive om nå? I don't know. Stresser så over dette! Anonym poster: 54ccff1323c6f3adcdbd762c2fd5a350
pingelill Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Det mest spennende (synes jeg) er hvis du klarer å få tl noe som er aktuelt. Les litt nyhetssaker? Hva fungerer/fungerer ikke ift markedsføring? Hvorfor stoler vi mer på noen bedrifter enn andre? Hvor påvirket blir vi av reklame - selvom vi selv mener at vi ikke blir det? Kanskje en bedrfit i nærområdet ditt ønsker hjelp til markedsføring? Evt at du kan lage et fiktivt forslag til produkt med medfølgende antagelser om forbrukeratferd og hvordan produktet bør markedsføres.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Er det Hermès du mener? Anonym poster: a203e718342a4ad91ed52de3b22b03d7
Eplemos Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Reklamen-tar-over-rosabloggene-7101665.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå