AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Jeg har flørtet med en gutt i noen måneder nå. Vi møtes dessverre ikke alltid like ofte, men han har vært den som har "tatt opp tråden" hver gang. I blant har han også sendt sms i samme stil... I kveld møtte jeg ham igjen etter at han hadde deltatt på et arrangement. Det var noen andre som også gjerne ville snakke med ham. Jeg så at han hadde registrert at jeg var der, men jeg var den siste han snakket med før han dro. Da var han nemlig stresset fordi han skulle sitte på med kameraten, som allerede satt i bilen. Denne dårlige tiden kom "brått på". Er det sannsynlig at han valgte å "spare meg til slutt" fordi han ville ha meg for seg selv? Han ga meg en lang, god klem, og strøk meg over kinnet. I det han gikk ut døra sa han: "..og du blir bare vakrere og vakrere..." Kan jeg ta dette som et tegn på at han (fortsatt) er interessert? Han lurte på når vi kom til å møtes neste gang, og uttrykte glede da jeg sa at det bare var om 14 dager. Han beklaget også at han hadde dårlig tid, men sa at han ville ha bedre tid neste gang. Bør jeg ta det personlig at han valgte å stresse fordi kameraten som skulle kjøre ham hjem satt og ventet i bilen, eller hadde han gjort det selv om vi var reelle kjærester også? Altså, han ga meg masse komplimenter og viste på den måten at han var interessert, samtidig som han der og da ikke hadde tid til meg... Bør jeg roe meg ned, er jeg for overanalasyrende? Gir han signaler om at han er interessert? Anonym poster: a7ed4dd6ec705ec57a7fa2635e40ed3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå