AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Har noen opplevd dette? Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 og et halvt år. Med et lite opphold halvveis. Vi går nå inn i 3 mnd uten sex, han skal ikke bare. Et kyss blir mye og be om. Han er veldig sinna, på alt. Fra meg til fargen på himmelen. Han byttet jobb i fjor og da startet han som lærling i en alder av 25. Og dette har ikke godt etter planen i hans sitt hode. Med penger osv. Han elsker å bil og mekke på de, men han har i tatt på en bil på et halvt år. Og nå sliter han med kneet sitt, og legger seg over det. Han har ingen problem med å si i fra til meg hvis jeg gjør noe feil. Som å gå for hardt på golvet, eller ikke vasken en spesiell genser. Når jeg prøver å si i fra til han om ting, så rekker jeg ikke å si setningen ferdig, fordi han ikke orker å høre mas eller klaging. Hans væremåte det siste halv året, har påvirket meg med å gå ned i vekt, uregelmessig mens, nervøs (fordi jeg ikke vil å kjeft), og at jeg begynner å mislike han veldig når vi er sammen. Liker han best når han ikke er i nærheten av meg. Vil ikke at det her skal være slutten for vårs, når jeg vet hvor godt vi egentlig kan ha det sammen. Noen der som har vært igjennom det samme?? Anonym poster: 651779205563d066ad8e5432ee703541
floppesopp Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Huff, slike situasjoner er veldig vanskelige. Jeg er i en lignende situasjon akkurat nå, og kjenner meg veldig igjen i hva du sier. Jeg har fått kjæresten min til å gå til psykolog, og det hjelper. Han får behandling og tearpi for depresjoner nå, og selv om fremskrittene er små, og tilbakeslagene mange, er bare det faktum at han fikk ut fingeren og tok litt ansvar et lyspunkt. Hva fremtiden bringer vet jeg ikke, alt jeg kan oppfordre deg til, er å passe på å ta litt tid til deg selv i dette også. Gå ut med venner, ha litt "meg-tid" uten ham, og kom tilbake med ny energi og en støttende mine - det kommer man langt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå