Gå til innhold

Sexy undertøy for små pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... :)

Jeg har lyst til å overraske kjæresten og gå til innkjøp av noe sexy undertøy. Men jeg føler at det blir litt feil om jeg kjøper bh-er med push-up og som fokuserer veldig mye på brystene. Jeg bruker selv 75A eller 75AA. Er det noe undertøy som passer bedre for min fassong? Kan noen være snille og beskrive hvordan det ser ut, eller finne noen bilder eller lignende?

Med vennlig hilsen :)

Anonym poster: bc4ab933125f18fbe4fd5aafd190cd9f

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal mann
Skrevet

Drit i BH, bruk stramme lett gjennomsiktige topper :lur:

Skrevet

ta en tur på triumph , der har de mye fint :)

Skrevet

Jeg tenker blondeBH uten for(altså at man kan se gjennom), florlette "singleter" - sånn at man aner konturer under - egentlig alt som viser brystene generelt, det gjelder alle størrelser synes jeg.

Halvcup er også fint, sånn at man ser noe av brystvortene. Og generelt underkjoler man ser litt gjennom.

Jeg ville spurt kjæresten din om det er noe han kunne tenkt seg å se deg i, av undertøy eller annet ;) Han vet jo best hva han liker.

Anonym poster: ea5e2e06ee57d63d2caeb71755adf814

Gjest brutal mann
Skrevet

Stramme topper uten bh! Gaaaaah! Hør på menn, ikke damer som ikke ane hva menn tenner på.

Gjest annemor30
Skrevet

Stramme topper uten bh! Gaaaaah! Hør på menn, ikke damer som ikke ane hva menn tenner på.

Lekkert hvis det henger litt :skratte:
Skrevet

Er du sikker på at du bruker riktig størrelse? Uansett er det ikke størrelsen på brystene i og for seg som avgjør hva slags undertøy som passer best, men også form/fasong - det gjelder å prøve seg fram og finne modeller som har riktig passform for deg. Hvis du er sikker på at du bruker riktig størrelse, så har Agent Provocateur mye fint/sexy undertøy.

Gjest brutal mann
Skrevet

Lekkert hvis det henger litt :skratte:

Pupper i A og AA henger ikke. Ellers skal du ikke undervurdere kraften i hengende pupp. Det er ikke uten grunn jeg ber kvinne slutte å spørre andre kvinner om hva som bra pupp. Kvinner har nemlig ikke peiling!

Gjest annemor30
Skrevet (endret)

Pupper i A og AA henger ikke. Ellers skal du ikke undervurdere kraften i hengende pupp. Det er ikke uten grunn jeg ber kvinne slutte å spørre andre kvinner om hva som bra pupp. Kvinner har nemlig ikke peiling!

Hvis ikke A kan henge...*ser ned* Da har du ikke peiling Brutal Mann! Hengende pupp er ukult! Har du i det hele tatt sett ei naken dame?*lurer* Endret av annemor30
  • Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Mye pent undertøy å få tak i den størrelsen.

Slenger bare inn en liten håndfull lenker nå, - for å gi noen tips :)

Jeg vet jo ikke om lenkene er den stilen du så for deg, men de viser i det minste litt av utvalget ;)

Blås i at disse ofte selges i forbindelse med bryllup. Det er blondemengden og elegansen som gjør at de ofte plukkes inn og selges under det flagget også.

De er absolutt like gode både før og etter eventuelle aktivteter av de slaget ;)

Here you go;

Lenke 1

Lenke 2

Lenke 3

Dårlig utvalg ? :klo:Synes det er rimelig bra jeg ;)

Gjest brutal mann
Skrevet

Hvis ikke A kan henge...*ser ned* Da har du ikke peiling Brutal Mann! Hengende pupp er ukult! Har du i det hele tatt sett ei naken dame?*lurer*

Det begynner å bli mange år siden... Ellers kan vi krangle hardt og lenge om gva som er heng.

Skrevet

Mange svar her :biggrin: Synes lenkene dine ble litt for mye fokus på bryster, Lille-Pus. Men skal sjekke nettsiden mer! Jeg forestiller meg kanskje noe mer blonder som ikke løfter eller former, og som gir et litt mer uskyldig look kanskje. Kanskje sånne trekantbh-er som rekker ned til underbuksen? Skulle gjerne sendt bilder av hva jeg mener, men er på skolen, så vil ikke at noen skal se :P

Er ikke sikker på størrelsen min. Bruker A, men jeg fyller absolutt ikke cupen, så derfor jeg slang inn AA. Kanskje jeg burde prøve 70B eller noe? 65B? Og nei, de henger ikke. Jeg tror faktisk de er så små at det er fysisk umulig :biggrin:

TS

Skrevet (endret)

Er ikke sikker på størrelsen min. Bruker A, men jeg fyller absolutt ikke cupen, så derfor jeg slang inn AA. Kanskje jeg burde prøve 70B eller noe? 65B? Og nei, de henger ikke. Jeg tror faktisk de er så små at det er fysisk umulig :biggrin:

TS

Jeg spurte fordi det er så mange kvinner som bruker feil størrelse, gjerne alt for vidt bånd rundt, og for liten i skålen. Kan ikke du ta deg en tur innom Change, Lalina eller Triumph for å få målt deg? Det kan være du får deg en overraskelse! ;)

Skålen til en 75A = 70B = 65C

(I hverdagen legger jeg merke til så mange med feil størrelse på BH-ene sine at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, så det er godt å kunne "misjonere" litt her inne.)

Dessverre er det fullt mulig med hengepupper uansett størrelse, men det høres ikke ut som det er tilfelle for deg!

Endret av rockarollawoman
Gjest Lille-pus
Skrevet

Da holder vi hestene her, og venter til du finner noen typiske eksempler.

Det blir så mye lettere å hjelpe å lete litt da :)

Og når jeg hører du er på skolen så ser jeg du ikke er så forferdelig gammel heller.

Stil og smak er litt ulik i de forskjellige aldersgruppene ;)

• Liker 1
Skrevet

Finner ikke nøyaktig hva jeg hadde forestilt meg, men noe lignende denne bare litt kortere.

Eller denne bh-en, med denne "underdelen".

Eller så likte jeg denne. :)

Men føler at ingen ting av det her går under betegnelsen "sexy undertøy". Kunne jo alltids spørre kjæresten min, men tror ikke han har så mye mer peiling enn meg, og jeg vil overraske ham.

Eller burde jeg fokusere på ben og mage? Er fornøyd med de delene av meg selv. Burde jeg heller gå for noe sånt som dette, strømpeholdere heter det vel?

• Liker 1
Skrevet

Finner ikke nøyaktig hva jeg hadde forestilt meg, men noe lignende denne bare litt kortere.

Eller denne bh-en, med denne "underdelen".

Eller så likte jeg denne. :)

Men føler at ingen ting av det her går under betegnelsen "sexy undertøy". Kunne jo alltids spørre kjæresten min, men tror ikke han har så mye mer peiling enn meg, og jeg vil overraske ham.

Eller burde jeg fokusere på ben og mage? Er fornøyd med de delene av meg selv. Burde jeg heller gå for noe sånt som dette, strømpeholdere heter det vel?

Fokuser på akkurat det du vil, om du føler deg vel, så synes det gjerne, også! :) Kan undertøy fra Hanky Panky være noe?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

... jeg lister meg bare inn med denne :)

Edit: Og lenke til hjemmesiden deres, Nasty Gal

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet

Wow, akkurat hva jeg leter etter! :) Takk for nettsider, jenter :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg synes nå undertøy blir mye mer sexy med små bryster, med store blir det lett veldig tacky. Mange som liker små :)

Anonym poster: 7f58f16f7215d272576d8c64b1b2478e

Gjest Trappetroll
Skrevet

... jeg lister meg bare inn med denne :)

Edit: Og lenke til hjemmesiden deres, Nasty Gal

Den var fin!! Hvordan finner man ut av hvilken str en skal ha? Jeg bruker 65C/D til vanlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...